וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: פריס סן ז'רמן עלתה למקום הראשון

מהפך ו-3:4 גדול לקבוצה מהבירה אצל ולנסיין והיא זמנית בפסגה. ברסט מעל הקו האדום אחרי 1:1 מפתיע מול ליון

מרבית משחקי המחזור ה-36 בליגה הצרפתית ייערכו רק מחר, אבל הערב (ראשון) פריס סן ז'רמן עלתה זמנית לפסגה על חשבון מונפלייה, אחרי 3:4 גדול מול ולנסיין. למונפלייה משחק חסר. בתחתית, ברסט חסרה את עדן בן בסט הפצוע, אבל השיגה 1:1 מחמיא בליון ועלתה זמנית מעל הקו האדום. אז'קסיו נותרה רק שלוש נקודות מעל הקו, לאחר הפסד 2:1 לאוויאן.

ליון - ברסט 1:1

עדן בן בסט נעדר מהסגל בגלל פציעה בקרסול, אך בלעדיו ברסט ידעה לחזור מפיגור ולהימנע מהפסד רביעי בחמישה משחקים. ליון הנלחמת על המקום הרביעי תקפה למן הפתיחה, אבל השיגה את שער היתרון שלה רק לאחר כדור שהדביק ברונו גרוז'י לקורה מן העבר השני בדקה ה-36. דקה לאחר מכן נגח יוהאן גורקוף לרשת וחגג שער שני העונה (וראשון מאז אוקטובר 2011). מחזיקת הגביע המשיכה לתקוף ובעיקר להחמיץ, עד שנענשה בדקה ה-75. דווקא הבלם גרגורי לורנזי היה חתום על השוויון, עם שער הבכורה שלו בליג 1 בגיל 28. נקודה יקרה לברסט, שדוחקת אל אוקזר אל מתחת לקו האדום, לפחות עד משחקה מחר מול בורדו.

אוויאן - אז'קסיו 1:2

שתי הקבוצות הללו טיפסו יחד לליגה הבכירה בעונה שעברה, אך אוויאן לא התחשבה במצבה של אז'קסיו והשאירה אותה בקלחת בתחתית. המארחים כבר הבטיחו את ההישארות בזכות סיבוב שני מצוין, ולא נבהלו גם משער שכבש בנג'מין אנדרה בדקה ה-14. סדריק ברבוסה איזן דקה לאחר מכן ודניאל ואס המוכשר השלים מהפך בכדור חופשי בדקה ה-54. משחק חמישי ברציפות ללא הפסד לאוויאן, שמותירה את אז'קסיו רק שלוש נקודות מעל הקו האדום. קארל מג'אני האורח הורחק בדקת הסיום.

ולנסיין - פריס סן ז'רמן 4:3

איזו דרמה אדירה. המארחת הגיעה למשחק ללא לחץ ואחרי שסיימה את העונה והיא ניצלה זאת כדי להמם את הפריזאים עם צמד שערי בזק מרגלי ונסן אבובקאר (8) ורמי גומיס (11). הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי ראתה איך האליפות כבר בורחת לה סופית, אבל הגיבה בקאמבק פנטסטי. ננה החזיר תקווה במהרה עם שער מצמק בדקה ה-14, מקסוול השווה (40) ובלס מטוידי השלים מהפך ענק, רגע לפני המחצית. ז'רמי מנז שם את הרביעי בדקה ה-58, אבל רנו קוהאד סובב כדור חופשי פנימה בדקה ה-80. עד לסיום, האורחים החזיקו מעמד בהגנה ויצאו עם שלוש נקודות חשובות והם במקום הראשון, עם אותו מספר נקודות והפרש שערים זהה לזה של מונפלייה (30), אבל הם כבשו שבעה שערים יותר. למונפלייה משחק חסר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully