וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: אודינזה קרובה לליגת האלופות

הזברות הקטנות ניצחו 0:2 את גנואה וניצלו את ההפסד של נאפולי 2:0 לבולוניה. 65 דקות לזהבי ב-4:4 של פאלרמו

קרב האליפות באיטליה יתקרב לסיומו הערב (ראשון) עם משחקיהן של המוליכה יובנטוס והאלופה מילאן. בינתיים, המשיכו להיאבק הקבוצות הבאות בתור על הכרטיס השלישי והאחרון לליגת האלופות. אודינזה עשתה את העבודה ועם 0:2 על גנואה עלתה למקום השלישי עם יתרון שתי נקודות על פני לאציו, שבעצמה ניצחה 0:2 בחוץ את אטאלנטה. נאפולי ספגה מכה קשה עם הפסד 2:0 בבולוניה. 65 דקות לערן זהבי בתיקו של פאלרמו 4:4 מול קייבו.

אודינזה - גנואה 0:2

ניצחון חשוב לזברות הקטנות, שמתמקמים במקום השלישי, מחזור אחד לסיום ויכולים לחזור לליגת האלופות. זה לא היה פשוט מול היריבה, שמאז התקרית עם האוהדים שלה לפני שבועיים החלה להילחם בלי הפסקה והייתה זקוקה לנקודה כדי להבטיח מקום בליגה גם בעונה הבאה. למזלה של אודינזה, יש לה את אנטוניו די נטאלה הנפלא, שבדקה ה-30 שלח כדור חופשי לרשת. בדקה ה-66, אנטוניו פלורס מצא את השני, בבעיטה מקרוב. יוראג' קוקה (29) ורודריגו פלאסיו (38) חטפו אדומים בגנואה.

אטאלנטה - לאציו 2:0

הביאנקוצ'לסטי ממש לא ויתרו על ליגת האלופות בעצמם והם יגיעו עם סיכוי סביר למחזור הסיום, אחרי ניצחון לא פשוט מול יריבה שכבר איבדה עניין. שערים של ליבור קוז'אק בדקה ה-35 ולוריק קאנה בדקה ה-90 נתנו ללאציו את הנקודות, גוגליאלמו סטנדארדו הורחק אצל המארחת (82). במחזור הבא לאציו תארח את אינטר ותקווה לשמוע חדשות טובות מצד קטאניה, שתארח את אודינזה.

בולוניה - נאפולי 0:2

פיספוס אדיר לתכולים, שנותרים עם סיכוי קלוש מאוד לחזור לליגת האלופות, בה נתנו הופעה מרשימה בעונה הנוכחית. עבור בולוניה, זה היה משחק לפרוטוקול בלבד, אבל היא רצתה לשמח את האוהדים שלה במשחק הבית האחרון העונה וכך אכן היה. אלסנדרו דיאמנטי כבש את הראשון בדקה ה-17, מתאו רובין הכפיל (64). בלרים דזמאילי האורח ומיד אחריו ארכימד מורלו המארח הורחקו בדקה ה-90.

פאלרמו - קייבו 4:4

שתי הקבוצות נפגשו למשחק חסר חשיבות, שסיפק עניין בעיקר לאוהדים. פאלרמו קיוותה לתוצאה טובה יותר במשחק הבית האחרון של העונה, אבל הסתפקה בנקודה למרות שלושער של פבריציו מיקולי (10 בפנדל, 19, 74). סרג'יו פליסייר (27 בפנדל, 72), פרננדו אוריבה (30) וסיקיירה לוסיאנו (46) כבשו לקייבו ומתיאס סילבסטרה השווה בדקה ה-89.

משחקים נוספים:

סיינה - פארמה 2:0
לפארמה: סבסטיאן ג'ובינקו (67), סרג'יו פלוקארי (90)

נובארה - צ'זנה 0:3
נובארה: מרקו ריג'וני (28, 68 בפנדלים, 85)

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully