וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: טוטנהאם ואסטון וילה נפרדו ב-1:1

הקבוצה של מקליש הבטיחה מעשית את ההישארות. בולטון הפסידה והיא בדרך לליגת המשנה, ק.פ.ר ניצחה וקרובה להישאר

המחזור ה-37 בפרמיירליג אמנם מהווה קרב חשוב ומרתק בצמרת עם מנצ'סטר יונייטד ומנצ'סטר סיטי, אך גם בתחתית יש מאבקים לא פחות מרתקים. אסטון וילה הבטיחה מעשית את הישארותה בליגה לאחר 1:1 מול טוטנהאם, בעוד בולטון שמטה יתרון 0:2 וסיימה ב-2:2 ביתי מול ווסט ברומיץ', שמקרב מאוד את אואן קויל לליגת המשנה. קווינס פארק ריינג'רס ניצחה 0:1 ענק את סטוק סיטי והתקרבה לעונה נוספת בליגה.

אסטון וילה - טוטנהאם 1:1

הקבוצה של אלכס מקליש הבטיחה באופן מעשי את הישארותה בליגה. אמנם אסטון וילה שמטה יתרון מול 10 שחקנים של טוטנהאם וסיימה איתה ב-1:1 בלבד, אבל גם כך יש לה 38 נקודות, שהן שלוש יותר מבולטון שמתחת לקו האדום והפרש שערים עדיף בהרבה. התרנגולים עלו באופן זמני למקום הרביעי עם 66 נקודות, אך עדיין רחוקים מארסנל השלישית נקודה אחת.

אסטון וילה עלתה ליתרון בדקה ה-35 לאחר שמסירה של שארל נ'זוגביה מצא את קיירן קלארק, שבעט נהדר פנימה את ה-0:1. טוטנהאם נותרה ב-10 שחקנים בדקה ה-49 לאחר עבירה גסה במיוחד של דני רוז על אלן האטון. למרות זאת, התרנגולים הצליחו לחזור למשחק בדקה ה-61. ריצ'רד דאן גלש לרגליו של סנדרו. עמנואל אדבאיור בעט את הפנדל מדויק וקבע 1:1.

בולטון - ווסט ברומיץ' 2:2

הקבוצה של אואן קויל כבר הריחה איך היא עולה מעל הקו האדום, כשהובילה לאורך רוב שלבי המשחק מול ווסט ברומיץ' בעוד קווינס פארק ריינג'רס הייתה ב-0:0. אך בסופו של דבר, שער של ג'יבריל סיסה סידר לק.פ.ר ניצחון ובולטון עצמה שמטה יתרון 0:2 והיא בדרך הבטוחה לליגת המשנה כשיש לה 35 נקודות בלבד והיא במקום ה-18, שתי נקודות מתחת לקבוצה של מארק יוז.

הקבוצה של אואן קויל כבשה את השער הראשון בדקה ה-23 שקית' אנדרוז הכשיל ברחבה את מארק דייויס. מרטין פטרוב בעט את הפנדל מצוין וקבע 0:1. בולטון כבשה את השני בדקה ה-69 לאחר אחד המהלכים המוזרים שנראו באנגליה בתקופה האחרונה. מרטין פטרוב פרץ באגף והעביר מסירת רוחב שפגעה באחד משחקני ההגנה וניתזה מחזהו של בילי ג'ונס פנימה בדרך ל-0:2. כריס בראנט הצליח לצמק ל-2:1 בדקה ה-74 עם בעיטה מ-15 מטר. בדקה ה-90 הצליח ג'יימס מוריסון המחליף לכבוש את ה-2:2, שכל כך מסבך את בולטון.

קווינס פארק ריינג'רס - סטוק סיטי 0:1

רק בשבוע שעבר כבש ג'יבריל סיסה שער חסר חשיבות, שצימק את התבוסה של ק.פ.ר ל-6:1 מול צ'לסי. כמה חשיבות יש לשער שלו הפעם, לעומת זאת. החלוץ הצרפתי הוותיק כבש בדקה ה-89 וסידר לקבוצה שלו 0:1 גדול על סטוק סיטי, לאחר קרן ונגיחה אחת של אנטון פרדיננד. הקבוצה של מארק יוז שיפרה את מאזן הנקודות שלה ל-38 נקודות והיא עולה למקום ה-16 ומורידה את בולטון אל מתחת לקו האדום. במחזור האחרון, פוגשת ק.פ.ר את מנצ'סטר סיטי בחוץ. זה יהיה קשה וחם.

משחקים נוספים:

וולבס - אברטון 0:0

פולהאם - סנדרלנד 1:2
לפולהאם: קלינט דמפסי (12), מוסא דמבלה (36), לסנדרלנד: פיליפ בארדסלי (34)

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully