וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: שער לגילי ורמוט בניצחון דה חראפשחאפ

הקשר כבש את הרביעי ב-3:5 על דן האג. הסופר איכרים ימשיכו במבחנים. אנדרלכט אלופה, רפאלוב זעם: "שופטים בסגול"

דה חראפשחאפ וגילי ורמוט התייצבו היום (ראשון) למחזור הסיום בליגה ההולנדית כשהם יודעים, שנקודת חוץ מול דן האג תספיק להם כדי להימנע מירידת ליגה אוטומטית ותשלח אותם למבחנים. הסופר איכרים החליטו לא לסמוך על המזל ולמרות שהציגו הגנה חלשה, הצליחו להשיג ניצחון 3:5 גדול, עם שער קריטי של גילי ורמוט. התוצאה הורידה סופית את אקסלסיור, שהפסידה 3:1 לאיינדהובן.

צ'רלטון ויסנטו העלה את דן האג ליתרון (11), אבל אלכסנדר ראדוסבלחבי השווה בשער עצמי אחרי שלוש דקות. לקס אימרס (23, 54) המארח ומייקל דה ליו (24, 60) האורח החליפו צמדים מהירים ובדקה ה-67 הגיע הרגע הגדול של ורמוט. בדקה ה-78, סופיאן אל האסנאווי כבש את החמישי. ורמוט הוחלף 10 דקות לסיום ולדה חראפשחאפ יש עוד הזדמנות להישאר בליגה.

* ליאור רפאלוב לא היה בסגל של קלאב ברוז', שהובילה עד לדקה ה-90 באנדרלכט, אבל גיום ז'ילה השווה בפנדל מפוקפק והמארחת הבטיחה אליפות מספר 31 בצורה הכי דרמטית שיש. הקשר הישראלי זעם בסיום על ההחלטה וצייץ ב"טוויטר": "שופטים לא יאומנים בסגול. בושה". עוד בבלגיה: גנק, ללא אליניב ברדה הפצוע, ניצחה 2:3 את סטנדרד ליאז'. רמי גרשון ישב על ספסל המפסידים, מאור בוזגלו לא נכלל בסגל.

* מאור מליקסון שיחק 90 דקות בהפסד הביתי של ויסלה 1:0 לשלאסק וורוצלאב, שזכתה בעקבות הניצחון באליפות שנייה בתולדות המועדון (הראשונה ב-1977). דודו ביטון לא נכלל בסגל. לירן כהן שיחק 60 דקות ב-1:1 הביתי של פודבסקידז'ה עם פולוניה ורשה. ליעד אלמליח לא שותף, אבירם ברוכיאן לא נכלל בסגל.

* בירם כיאל לא נכלל בסגל סלטיק, שהפסידה 1:0 לדנדי יונייטד.

* ביברס נאתכו לא נכלל בסגל רובין קאזאן שנוצחה 3:1 על ידי אנז'י מחצ'קאלה במחזור ה-43 והלפני אחרון ברוסיה. בעקבות ההפסד קאזאן איבדה סיכוי להשיג כרטיס לאירופה דרך הליגה. גם דני בונדר לא נכלל בסגל וולגה, שהפסידה 1:0 לרוסטוב. וולגה תתמודד במשחקי המבחן נגד הירידה.

* רועי בקל שיחק 90 דקות בהפסד אלקי לרנקה 3:1 לא.א.ק לרנקה בפלייאוף האמצעי בקפריסין. עידן שדה לא שותף בהפסד פראלימני 2:0 לאתניקוס אכנאס במחזור הלפני אחרון בפלייאוף התחתון. למרות ההפסד, פראלימני נשארה בליגה בזכות הפסדה של אריס לימסול, שירדה.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully