וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב: "סיכוי גבוה שטביב יילך לכונס נכסים"

לבעלים אין קונה ממשי ועל פי מקורביו הוא שוקל למכור שחקנים עם חוזים כבדים, ביניהם דמארי, תמוז, ידין ואלרואי כהן

הניצחון אתמול (שבת) על מ.ס. אשדוד שוב לימד על ההפרדה המוחלטת שיש בהפועל תל אביב בין החוסר ודאות בהנהלה לבין היכולת על כר הדשא. בצד המקצועי, שוב פעם החזיר מהראן לאלה לניצן שירזי על האמון והמקום בהרכב, והביטחון של הקבוצה - כמו של החלוץ - רק הולך וגובר. אולם כמו כל העונה של הפועל, הדברים החשובים קורים מחוץ למגרש, שם כבר מתחילים להביע דאגה עמוקה מאוד כלפי עתיד המועדון.

מקורבים לאלי טביב סיפרו אמש כי כרגע אין קונה ממשי לקבוצה, והכוונה של הבעלים למכור את כל השחקנים עם החוזים השמנים בקיץ הקרוב. על פי אותם מקורבים עומר דמארי, טוטו תמוז, עמרי קנדה, נוסא איגייבור, אלרואי כהן ואביחי ידין ימכרו בקיץ לכל המרבה במחיר ולא תהיה השקעה כספית במועדון מלבד התקציבים שיגיעו מהטוטו, שידורי הטלוויזיה, חסויות והמנויים והכרטיסים שהקבוצה תמכור. המשמעות היא שהפועל תעמוד על תקציב של לא יותר מכ-15 מיליון שקלים.

מלבד זאת, בימים האחרונים גישש איש עסקים בכיר מאוד בארץ אצל טביב בכדי לרכוש את הקבוצה, אך לאחר לחצים מסביבתו בגלל מחאת האוהדים, ירד מהרעיון. על פי מקורב לאותו עסקה, טביב דרש כ-15 מיליון שקל עבור רכישת הקבוצה - סכום אותו הגדיר המקורב כהגיוני. מקורב לטביב ולעסקה אמר: "נראה כי האופציה שטביב יעביר את הקבוצה לכונס נכסים היא גבוהה". המשמעות: טביב ימכור את מירב השחקנים והנכסים של המועדון, לפני שהקבוצה תצא למכרז. בכל אופן, אם לא תהיה בקרוב כניסה למשא ומתן עם רוכש פוטנציאלי למועדון, טביב יטוס בחודש הבאלשלושה חודשים בארצות הברית כדי לטפל בעסקיו, כך שההכנות לעונה הבאה יפגעו יותר.

לא רק בקבוצה הבוגרת קיים חוסר ודאות, אלא גם במחלקת הנוער. אחרי ההתפטרות של זאב זלצר, יעקב הלל הוא זה שאמור לנהל את המחלקה בעונה הבאה. כרגע, אף מאמן לא חתום לעונה הבאה, עדיין אין תקציב ורוב המאמנים שוקלים לעזוב את המועדון.

נותנת החסות "שלמה סיקסט" אמורה להחליט עד סוף החודש אם היא ממשיכה את ההתקשרות עם המועדון. כרגע הסיכויים לכך לא גבוהים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully