וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל ת"א: טועמה וידין התעמתו עם קנדה, שהגיב בקללות

שחקני הפועל תל אביב התעמתו במהלך ה-0:2 באשדוד והחליפו דחיפות. שירזי על הרמה הירודה: "שיחקנו חכם". בן זקן הסתבך?

שני מחזורים ושש נקודות עד לסיום עונת 2011/12, נראה שמצבה של הפועל תל אביב במאבק על כרטיס לאירופה הוא בהחלט טוב. מחזיקת הגביע ניצחה היום (שבת) 0:2 את מ.ס אשדוד בחוץ, נשארה במקום השני לפחות לשבוע נוסף ובמחזור הקרוב תוכל להבטיח את המקום במוקדמות הליגה האירופית. צמד של מהראן לאלה בדקות 35 ו-94 העניקו להפועל שלוש נקודות.

במהלך המשחק אירעה תקרית בין שחקני הפועל תל אביב. הכל החל כשעומרי קנדה נפצע, טופל וחזר לשחק, אך התקשה לעמוד על הרגליים. 7 דקות לפני הסיום הוא התיישב על הדשא וסימן לספסל שהוא לא יכול להמשיך. אביחי ידין ניגש אליו ואמר לו, "יש עוד 5 דקות, מה אתה יושב? אין כאב, אין כאב, קום כבר". גם סלים טועמה ניגש אליו ודרש ממנו לקום, וקנדה העצבני חבט לו ברגל.

לאחר שקנדה הדף מעליו את ידין, הוא יצא לטיפול, וסינן לעברו קללות: "הבן **** הזה, מי הוא בכלל? עכשיו אני לא חוזר לשחק". לאחר מכן קנדה אמר גם לספסל "אני לא חוזר לשחק", עד שניצן שירזי והצוות הכריחו אותו לחזור.

מאמן הפועל תל אביב, ניצן שירזי, התייחס בסיום לקצב האיטי של המשחק ואמר: "ידענו שזה יהיה הקצב. צריך להודות לטלוויזיה על השעה ששיחקנו. אנחנו אחרי 120 דקות באמצע השבוע. לא היה כדורגל גדול, אבל די חכם. עמדנו טוב במחצית השנייה ומהראן עקץ עם הגונג".

המאמן התייחס גם לכך שלקבוצה נותרו מספר משחקים, בהם גם גמר הגביע: "אני לא יודע מה אומר בסוף העונה, תשעת הימים הקרובים יקבעו מה יהיה בסופה של העונה. על השחקנים עברו חוויות גדולות ופחות נעימות בעונה הזו. הם צריכים לעשות את זה עוד שלוש פעמים".

אשדוד מצידה נחלה אכזבה נוספת אחרי ההפסד בחצי גמר גביע המדינה באמצע השבוע והיא בעצם סיימה היום את העונה. המאמן יוסי מזרחי סיכם: "במחצית השנייה שלטנו, היריב לא הגיע לכלום אבל בכל זאת ירדנו עם הפסד. לא סיכנו מספיק את השער, ולכן הפסדנו. נשב וננתח את כל העונה הזו, כי כגודל ההצלחה בסיבוב הראשון, כך גודל הכישלון בסיבוב השני. נעשה חושבים".

המשקיף מטעם ההתאחדות ציין שהבעלים של אשדוד, ג'קי בן זקן, נכח בתחומי המגרש למרות שהוא מורחק לארבעה משחקים ונאסר עליו להיות בתחומי המגרש או בסביבת חדר ההלבשה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully