וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחר פאר עלתה לסיבוב השני בטורניר מדריד

הישראלית גברה על פולוניה הרצוג הסלובנית 3:6, 5:7 ותשחק נגד לפצ'נקו (73). אנדי רם ויוני ארליך זכו בטורניר בלגרד

הטניסאית הישראלית שחר פאר עלתה היום (ראשון) לסיבוב השני של טורניר החימר היוקרתי במדריד (על סך פרסים של 3.755 מיליון יורו). פאר (54 בעולם) גברה על פולוניה הרצוג הסלובנית (37 בעולם) 3:6, 5:7 במשחק שארך קצת יותר משעה וחצי. למרות שהטניסאית הסלובנית מקדימה אותה בדירוג העולמי, שחר פאר נהנית כעת ממאזן של ארבעה ניצחונות בארבעה משחקים מול הרצוג.

פאר פתחה את המשחק בשבירה כבר במשחקון הראשון, שהובילה אותה ליתרון 1:3, כששבירה נוספת הביאה אותה לניצחון 3:6 במערכה הראשונה. את המערכה השניה היא פתחה ביתרון 1:3, אלא שאז הרצוג התאוששה והשוותה ל-3:3. בהמשך המערכה פאר הייתה קרובה להישבר פעם נוספת, אבל בסופו של דבר היא זו שהשיגה את השבירה ברגעים המכריעים, כשהיא הובילה 5:6, וכך למעשה נגמר המשחק.

גם בסיבוב הבא לפאר מחכה יריבה נוחה יחסית בדמותה של ורווארה לפצ'נקו האמריקנית (73), שניצחה 4:6, 7:6 (8), 3:6 את פרנצ'סקה סקיאבונה האיטלקיה, שנמצאת בכושר ירוד מאוד.

המדורגת מספר אחת בעולם ויקטוריה אזרנקה הבלארוסית הצליחה לעלות לסיבוב השני לאחר משחק לא פשוט בכלל מול סבטלנה קוזנצובה הרוסיה. אזרנקה ניצחה 6:7 (5), 4:6 את הרוסיה בדרך למפגש נגד אנסטסיה רודיונובה או אנדראה הלאצ'קובה הצ'כית.

קרוליין ווזניאקי עלתה לסיבוב השני לאחר משחק קשה מאוד מול קסניה פרבאק, ובסיומו ניצחה הדנית המדורגת שישית בעולם 6:7 (7), 6:3, 4:6 לאחר שלוש שעות וארבע דקות. ווזניאקי, המדורגת ראשונה בעולם בעבר, תשחק בסיבוב השני נגד מונה בארתל הגרמניה המשתפרת.

גרמניה נוספת שנמצאת בכושר מצוין היא אנג'ליק קרבר. המדורגת 14 בעולם טיילה לסיבוב השני עם 1:6, 4:6 על יוהאנה לארסון השבדית (80) אחרי שעה ושתי דקות. קרבר תשחק בסיבוב השני נגד ונוס וויליאמס האמריקנית. אגניישקה רדוואנסקה המדורגת רביעית בעולם גם ניצחה בלי מאמץ מיוחד, 3:6, 1:6 את לארה ארובארנה וסי הספרדיה, המדורגת במקום ה-127 בעולם. הפולניה תשחק בסיבוב השני נגד המנצחת בין שרה אראני לשאנל שיפרס. גם מריה שראפובה, המדורגת שנייה בעולם שזכתה לפני שבועיים בטורניר שטוטגרט, עלתה בקלות לסיבוב השני לאחר שניצחה 0:6, 3:6 את אירינה קמליה בגו הרומניה (56). שראפובה תשחק מול קלרה זקופלובה הצ'כית.

גם אנה איבנוביץ' הסרבית הצליחה לעלות לסיבוב השני לאחר שהביסה 4:6, 1:6 את מאתילד יוהאנסון הצרפתיה. איבנוביץ' תשחק נגד נדיה פטרובה הרוסיה, שניצחה 6:4, 3:6, 1:6 את וניה קינג האמריקנית. רוברטה וינצ'י האיטלקיה (23) השיגה ניצחון מרשים במיוחד עם 3:6, 2:6 על דומיניקה ציבולקובה הסלובקית (16) ותשחק נגד יאנינה וויקמאייר הבלגית (29), שניצחה בצורה מרשימה 2:6, 4:6 את ירמילה גיידוסובה (55).

מריה קירילנקו הרוסיה (19) ניצחה 2:6, 5:7 את ז'י ז'נג הסינית (33) ותשחק נגד גלינה ווסקובוייבה או יקטרינה מקארובה.

רם וארליך זכו בבלגרד

אנדי רם ויוני ארליך זכו היום בטורניר בלגרד לאחר שניצחו 6:4, 2:6, 6:10 את מרטין אמריך הגרמני ואנדראס סליישטרום השבדי. ארליך אמר לאחר הזכייה: "אנחנו שמחים מאוד על התואר הראשון של השנה, והראשון על החימר בכלל אחרי כמה גמרים בקריירה. שיחקנו טניס ברמה טובה מאוד וזה המשך ישיר של כל השנה הזאת, שאנחנו משחקים מצוין. אני מאמין שעם הרבה סבלנות אנחנו נחזור לאן שאנחנו צריכים להגיע- כי אנחנו משחקים כבר הרבה זמן ברמה גבוהה".

פיליפ קולשרייבר זכה בטורניר מינכן מסבב ה-250 של ה-ATP. הגרמני הוותיק ניצח 6:7 (8), 3:6 את מארין צ'יליץ' הקרואטי. קולשרייבר הציל שבעה משמונה ניסיונות שבירה של הנפיל הקרואטי ורשם זכייה שנייה בטורניר מינכן ותואר ראשון מתחילת השנה.

חואן מרטין דל פוטרו זכה בטורניר החימר באשטוריל מסבב ה-250 של ה-ATP. הארגנטינאי, שהיה מדורג ראשון בטורניר, ניצח 4:6, 2:6 את המדורג השני בטורניר רישאר גאסקה הצרפתי. דלפו למעשה שמר על התואר שלו והפך לטניסאי השלישי בהיסטוריה של טורניר אשטוריל שזוכה בתואר שנתיים ברציפות. בנוסף, ייקח דל פוטרו 71,900 יורו ו-250 נקודות דירוג.

* אנדראס ספי האיטלקי זכה בטורניר בלגרד מסבב ה-250 של ה-ATP עם 3:6, 2:6 על בנואה פאייה הצרפתי.

טניס בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • שחר פאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully