וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אדלשטיין: "כשהאוהדים מגיעים להדר יוסף, אין עייפות"

6.5.2012 / 12:37

מאמן הפועל תל אביב מתכונן לפתיחת סדרת הגמר מול באר יעקב (ב', 19:40, ער' ONE). עידן פלדה: "זה יום חג לבאר יעקב"

סדרת גמר הפלייאוף בליגה הלאומית תצא מחר (שני) לדרך כשהפועל תל אביב תארח בהדר יוסף את מכבי באר יעקב (19:40, שידור ישיר בערוץ ONE). היום ערכו הקבוצות מסיבת עיתונאים מיוחדת באיגוד הכדורסל לרגל פתיחת סדרת הגמר. היום החל מהשעה 16:00 יימכרו כרטיסים באולם בהדר יוסף לאוהדי הפועל תל אביב חברי העמותה והחל מהשעה 18:00 לכל האוהדים, והצפי הוא שבכל הסדרה האולמות יהיו מלאים.

"אני מתרגש כי אנחנו לפני הגמר של הליגה הלאומית, אני מאחל לליגת העל שיהיו שלוש קבוצות שוות כמו בלאומית כדי שגם שם יהיו סדרות", בירך יו"ר איגוד הכדורסל אבנר קופל והוסיף, "בצורה פורמלית הקבוצה שתזכה בסדרה הזאת צריכה לשחק בליגת העל. כל שנה וזה לא חדש, יש לנו בליגה קבוצה או שתיים שמתנדנדות. במידה ויווצר מקום, הקבוצה הבאה בתור היא הקבוצה השניה היא הפינליסטית של ליגת העל. גם הפועל תל אביב וגם מכבי באר יעקב ראויות לשחק בליגת העל"

הפועל תל אביב מגיעה למשחק כפייבוריטית גדולה והמאמן ארז אדלשטיין לא מתרגש, " אנחנו שמחים להיות בסדרת הגמר, מהמשחק הראשון של הפועל תל אביב, והתחלנו את ההכנות מאוחר, היה לחץ וכולם אומרים שלנו יש מה להפסיד. ניסינו לבנות קבוצה צנועה, רגועה, נחושה, מחויבת, וזה מה שידבר מבחינתנו. התרגלנו לשחק פעמיים בשבוע, מהצפיפות הזאת, גמרנו 46 משחקים, אז אנחנו רגילים לדברים האלה, זה היה אחד השיקולים לשחק בליגה הבלקנית. בנושא הזה לא יהיה בעיה. ברגע שהאוהדים מגיעים להדר יוסף, אז אין עייפות".

בסביבת הקבוצה קיים ספק לגבי שיתופו של הפורוורד קרטיס קלי שפספס את משחק מספר 3 בסדרה מול נס ציונה, והיום השחקן ינסה לערוך אימון מלא, "הדברים יושבים בראש מהשנה שעברה, היה הרבה לחץ אצלנו. אנחנו שחקני כדורסל ומתעסקים בכדורסל ולחץ זה חלק מהמשחק, וצריך לנתב אותו למקומות חיוביים", אמר הקפטן מתן נאור והוסיף על התפקיד שלו, "באופי שלי אני לא מסתכל על אם הסדרה תלויה בי, אני לא חושב שבכדורסל שחקן כזה או אחר משפיע. הקבוצה משפיעה. כל אחד צריך להתמודד עם הלחצים, יותר חשוב ההתמודדות שלנו כקבוצה. זאת סדרת גמר ופלייאוף".

בצד של באר יעקב, מקווים להפתעה גדולה, והמאמן עידן פלדה, בנו של הבעלים בעבר של הפועל תל אביב אמר, " אין ספק שאני גדלתי בבית על הפועל תל אביב משאני זוכר את עצמי, הייתי אוהד והייתי הולך לכל המשחקים. אני כולי בבאר יעקב, כל מעניין שאותנו זה לבוא ולנסות לנצח את הסדרה. אני מאמין שאבא שלי רוצה שאנחנו ננצח ושהפועל יעלו ליגה. זה יום חג לבאר יעקב, אנחנו נעשה את הכל ואני מאמין שנעשה את הכל כדי שבסוף הסדרה נהיה בליגה הראשונה".

פלדה התייחס ליכולת ההגנתית הרעועה של קבוצתו, "אותי לימדו שכדורסל משחקים בשני הצדדים. אין ספק שהיתרון של הגנה, זה ששם אין יום רע. כדורסל הוא משחק של הרגלים, לצערי חווינו הרבה פציעות העונה, היינו עם רוטציה קצרה. אנחנו קבוצה שמשחקת עם אינטנסיביות גדולה, קבוצה שמשחקת עם הכי הרבה התקפות בליגה, ובגלל זה התוצאות שלנו יותר גבוהות".

הכוכב של באר יעקב, הגארד יועד בית יוסף, מגיע לסדרה בידיעה שבעונה הבאה הוא ישחק בליגת העל, כשלא מעט קבוצות חושבות עליו והוא בכלל רוצה לעלות עם קבוצתו, " אני מאוד שמח לשבת פה, במשחק כדורסל תמיד אפשר לנצח. הפועל תל אביב קבוצה מצויינת, כיף לשחק בהדר יוסף, אני בטוח שיהיה בסדר. כל מה שמעניין אותי זה יום שני בערב, לא מסתכל על העונה הבאה".



ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully