וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוהדים תלו שלטים על ביתו של אבנר קופל

מאיגוד הכדורסל נמסר שמדובר באוהדי מכבי תל אביב שמחו על שיטת הפיינל פור. האוהדים בתגובה: "לא פעלנו בניגוד לחוק"

מאיגוד הכדורסל נמסר הבוקר (ראשון) שבשעות הלילה המאוחרות, כעשרה אוהדים שעל פי הידוע הם אוהדי מכבי תל אביב, הגיעו בסביבות השעה 1:00 לביתו של יו"ר מנהלת הליגה אבנר קופל, ותלו על גדר ביתו שלטים נגד הפיינל-פור.

וזו לשון ההודעה: "קופל ששמע את הרעש חשב שמדובר בפריצה וגילה את שער ביתו פתוח לרווחה, הזעיק את המשטרה. משטרת מרחב ירקון הגיעה במהירות וביעילות, ועצרה את אותם האוהדים שניסו להימלט מהמקום. בבוקר התגלה ששלטים מסוג זה גם נתלו על הבניין בו שוכנים משרדי המנהלת. מנהלת הליגה מבקשת להודות למשטרת ישראל על הטיפול המהיר. מנהלת הליגה מגנה כל אירוע של אלימות ותעשה ככל שביכולתה למנוע כל אקט מסוג זה, על אחת כמה וכמה כשהוא מופנה לאדם כזה או אחר באופן אישי. המנהלת אפשרה לאורך העונה כולה מחאה כנגד הפיינל-פור, כל עוד זו התקיימה באופן לא אלים, אבל כעת נחצו הקווים האדומים ומדובר באקט אלים ולא לגיטימי לחלוטין.

"מנהלת הליגה קוראת לכל הקבוצות לגנות ולמנוע כל מעשה של אלימות או מחאה, מה גם שההחלטה על קיום הפיינל-פור בעונה הנוכחית, היא של כלל קבוצות הליגה כולל נציג מכבי תל אביב שמעון מזרחי בדירקטוריון המנהלת. ביום שישי התקיים כנס של ראשי ומאמני קבוצות הליגה, גם שם הפגינו אוהדי מכבי תל אביב, אולם גם שם אפשר היה להתרשם שמרבית הקבוצות תומכות בהמשך משחקי הפיינל-פור.

מאוהדי מכבי תל אביב נמסר: "במהלך הלילה הגיעו כמה אוהדים לרחוב בו גר אבנר קופל ותלו כרזות נגד הפיינל פור הישראלי. בניגוד לטענות שהעלה, אף אחד לא נכנס לביתו ולא בוצעה הסגת גבול. אנחנו מרגישים שזה חלק ממסע נקמנות אישי שהחל לאחר הפיינל פור הישראלי בעונה שעברה עם איומים טלפוניים על כמה אוהדים. אנחנו פועלים מראשית המחאה בדרך לא אלימה, ומתנגדים לכל סוג של אלימות או פעילות לא חוקית. קופל טוען שבביתו מותקנות מצלמות אבטחה שתיעדו את כל האירוע. אנחנו מאמינים שלאחר צפייה בסרטי האבטחה אכן יוכח כי לא פעלנו בניגוד לחוק ולא פרצנו לשטחו או לביתו של אבנר קופל".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully