וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דוד רביבו: "אנחנו רק חושבים איך לסיים את העונה"

גם קפטן מ.ס אשדוד מנסה להבין איך קבוצתו רשמה עשרה משחקים ללא ניצחון: "זה מתסכל לסיים את העונה ככה"

מ.ס. אשדוד רשמה אתמול משחק ליגה עשירי ברציפות ללא ניצחון לאחר הפסד ביתי 2:0 להפועל תל אביב. אחרי ההדחה המאכזבת ממשחקי הגביע בשבוע שעבר וההפסד לאדומים, סיימה הקבוצה את העונה מאחר ואיבדה סיכוי ממשי להגיע לאחד המקומות שיוליכו לאירופה בסיום העונה.

ההפסד של אשדוד להפועל תל אביב סימל למעשה את כל התקופה האחרונה בה הקבוצה לא מצליחה לנצח. זה היה משחק שבו היריבה לא היתה טובה במיוחד ולאורך המחצית השניה השליטה בשדה היתה ברגלי אשדוד, ששוב לא הצליחה לכבוש ולממש את יתרונה בשדה.

המאמן יוסי מזרחי שילב בהרכב מספר שחקנים צעירים ומי שקיבל את מירב המחמאות היה הקשר אמיר בן שמעון, שחקן קבוצת הנוער שערך הופעת בכורה בהרכב הראשון והציג משחק בהחלט טוב. הבעלים ג'קי בן זקן שהורחק בשבוע שעבר מארבעה משחקים בבית הדין של ההתאחדות, נכח אמש בתוך תחומי חדרי ההלבשה למרות שנאסר עליו, בשל ההרחקה. משקיף המשחק מטעם ההתאחדות ציין את הדברים בדו"ח המשחק שיועבר הבוקר להתאחדות. ביום רביעי יועמד בן זקן לדין פעם נוספת, הפעם באשמת ביזוי המערכת המשפטית וביזוי מוסדות וממלאי תפקידים בה, לאחר שהתבטא לכאורה כנגד המערכת המשפטית במספר ראיונות שנתן לאחרונה בתקשורת.

"כבשנו רק שער אחד בכל משחקי הפלייאוף העליון ואין ספק שזה לא מספיק", אמר הקפטן הוותיק דוד רביבו, שנכנס כמחליף במחצית השנייה. "אנחנו לא נראים טוב. בחצי השני היה קצת כדורגל, אבל עכשיו אנחנו רק חושבים איך לסיים את העונה בצורה טובה. יש לנו ביום שלישי את סכנין ואחר כך בני יהודה ואז נחשוב גם על העונה הבאה".

הקפטן התייחס לאכזבה שיש מהקבוצה בשלושת החודשים האחרונים ואמר: "זה מתסכל לסיים את העונה בצורה לא טובה, כי שחקן כדורגל אוהב לסיים כל עונה בטעם טוב. כל אחד יצטרך כעת להסתכל על עצמו באופן אישי, כדי להביא את היכולת שלו לידי ביטוי כדי שנסיים טוב את העונה. נשארו עוד שני משחקים ואני מקווה שנעשה שני משחקים טובים".

רביבו התייחס שוב להפסד בחצי גמר הגביע ולדיבורים על כך שאשדוד היתה ראויה להגיע העונה לאירופה: "יש הרבה הבדל בין דיבורים ומעשים. לא הצלחנו לעלות לגמר. אני חושב שהתחלנו טוב את העונה, הגענו לפלייאוף העליון ולחצי גמר הגביע. היו ציפיות מהקבוצה ולא הצלחנו, עכשיו נשאר לנו לחכות לעונה הבאה. אחרי שפתחנו את העונה בצורה שבה פתחנו בעשרת המחזורים הראשונים אז יש אכזבה מהעונה הזו. אבל המטרה היתה להגיע לפלייאוף העליון וגם הגענו לחצי גמר הגביע. אחרי ששיחקנו טוב בחצי הראשון של העונה, השאיפה היתה להגיע לאירופה, אבל זה לא צלח וצריך להסתכל קדימה".

צפו במ.ס אשדוד מפסידה 2:0 להפועל תל אביב

מ.ס אשדוד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully