וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איטליה: פיורנטינה ניצחה ונשארה בליגה

אחרי התקיפה של רוסי, הויולה השיגו 0:1 על לצ'ה משער של צ'רצ'י, שקירב את היריבה לליגה השנייה. רומא-קטאניה 2:2

אחרי הדרמה הגדולה באמצע השבוע עם תקיפתו שלוחת הרסן של מאמן פיורנטינה דליו רוסי נגד שחקנו אדם ליאיץ', הקבוצה ניסתה לחזור הערב (שבת) לשגרה ולמטרה החשובה שלה: להישאר בליגה. הויולה פגשה למשחק תחתית לוהט את לצ'ה, שכחה לרגע מהמהומה הגדולה והצליחה לנצח 0:1 בדרך להבטחת עונה נוספת בסרייה א'. היריבה שלה לעומת זאת מסובכת עמוק בתחתית.

וינצ'נזו גווריני מונה לתפקיד המאמן במקומו של רוסי והצליח לעמוד במשימה שלו במשחק שפתח את המחזור ה-37 והלפני אחרון, כשפיורנטינה הייתה זקוקה לנקודה בלבד. בחמשת המפגשים האחרונים בין הקבוצות לצ'ה ניצחה שלוש פעמים ופיורנטינה אפילו לא פעם אחת, אבל הפעם המציאות הייתה שונה כשבדקה ה-35 אלסיו צ'רצ'י הבקיע את שער הניצחון. בעקבות ההפסד, מצבה של לצ'ה הפך להיות קשה יותר כשהיא עומדת על 36 נקודות ורחוקה שלוש נקודות מגנואה, שתשחק ביום ראשון בחוץ מול אודינזה, כשתיקו במשחק הזה יציל את גנואה וישלח לליגה השנייה את לצ'ה.

רומא - קטאניה 2:2

אחרי שתי תוצאות תיקו מאכזבות, הרומאים ידעו שהם חייבים ניצחון כדי לשמור על הסיכוי להעפיל לאירופה בעונה הבאה, אבל לפחות לפי המחצית הראשונה, היה נדמה שזה לא הולך לקרות. המארחים התקשו למצוא את הרשת, אך עלו טוב אל המחצית השניה, ובדקה ה-52 עלו ליתרון כשפרננדו גאגו סידר כדור טוב לפרנצ'סקו טוטי, שרשם הערב את הופעתו ה-500 בליגה, וזה ירה טיל מחוץ לרחבה. לצערה של רומא, היתרון הזה החזיק מעמד רק שש דקות, כשבריינטוס הוכשל ברחבה, ופרנצ'סקו לודי כבש מהנקודה הלבנה.

המארחים עוד לא עיכלו מה שקרה, וכבר מצאו את עצמם בפיגור: קטאניה, שכבר אין לה על מה להילחם השלימה מהפך בדקה ה-67 הפעם מרגליו של ג'יובאני מרקסה. רומא לא ויתרה, ובדקה ה-77 הצליחה לקבוע 2:2, כשטוטי רושם את שערו השני במשחק, אבל עד לסיום לא הצליחו המארחים להכריע את המשחק, ורשמו תיקו שלישי ברציפות.

כדורגל איטלקי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully