וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסליבן וקרטר יתמודדו בגמר אליפות העולם בסנוקר

הגמר של שנת 2008 ישוחזר באליפות הנוכחית, והפעם קרטר ינסה לנקום. קרטר גבר על מגוויר, אוסליבן על מתיו סטיבנס

אלי קרטר ורוני אוסליבן, שניהם מאנגליה, עלו הערב (שבת) לגמר אליפות העולם בסנוקר המתקיימת בשפילד שבאנגליה. קרטר ניצח בחצי הגמר 12:17 את סטיבן מגוויר, אוסליבן גבר 10:17 על מתיו סטיבנס הוולשי.

קרטר, שמדורג כיום 17 בעולם, כבר עלה ב-2008 לגמר אליפות העולם ואז הוא הובס על ידי רוני אוסליבן. נראה שהפעם תהיה לו הזדמנות לנקום בו. מה שבטוח, קרטר מגיע לגמר בכושר מעולה אחרי הניצחון הגדול על מגוויר. הסקוטי היה רחוק מהיכולת שלו כשהביס את סטיבן הנדרי ברבע הגמר, וכבר במשחקונים הראשונים אפשר היה לזהות אצלו בעיה גדולה. קרטר הגיע לסשן המשחקים האחרון כשהוא ביתרון 10:14, ובסופו של דבר ניצח 12:17 בהתמודדות שלא היו בה ברייקם מבריקים כיאה למעמד כזה באליפות עולם, אלא בעיקר טקטיקה וניסיון ששיחקו תפקיד.

קרטר הודה בסיום המשחק שהוא לא בנה על עליה לגמר ואמר: "אני מופתע מזה בדיוק כמו כולכם. אני שמח שהגעתי לשלב הזה, אבל העבודה עדיין לא גמורה. זה לא משמח אותי רק להעפיל לגמר, כך שנצטרך לחכות ולראות מה יהיה". מגוויר סיכם את המשחק ואמר: "אני חושב שבסשן המשחקים הראשון לא נתתי לו מספיק כבוד". על זה קרטר אמר: "כנראה שהוא חשב שהוא ינצח את ההתמודדות הזאת בקלות, ככה זה נראה בהתחלה. אני שיחקתי בזהירות, והשלמתי את העבודה".

בחצי הגמר השני, רוני אוסליבן ניצח את מתיו סטיבנס 10:17 אחרי ששלט לאורך כל ההתמודדות. בניגוד להתמודדות המקבילה, כאן נראו כמה ברייקים של מעל ל-100 נקודות, כאשר את סדרת המשחקים האחרונה החל קרטר עם ברייק של 116, והתגובה של "רוקט רוני" לזה הייתה בברייק של 130 נקודות. מכאן, אוסליבן נהנה מהביטחון שצבר לאורך כל הטורניר כדי לצלוח את המשחקונים בקלות יחסית לעומת שנים אחרות שבהן הוא איבד ביטחון בשלבים שונים של התחרות.

ביליארד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully