וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: רועי דיין כבש, גרנט שוב הפסיד בדרבי

החלוץ הבקיע ב-1:1 של בירסחוט מול מונס. המאמן שזכה באליפות הפסיד 1:0 לכוכב האדום. רוני לוי ואנורתוזיס הפסידו

החלומות של רוני לוי ואנורתוזיס לסיים במקום השלישי נגוזו הערב (שבת), אחרי שהקבוצה של המאמן הישראלי, שהובסה 4:0 במחזור הקודם על ידי אומוניה ניקוסיה, הפסידה הפעם 1:0 לא.א.ל לימסול שחגגה בסיום המשחק את האליפות. את השער היחיד במשחק הבקיע לוסיאנו בבה בדקה ה-73.

זו האליפות שביעית של לימאסול, שחגגה בפעם הקודמת את הזכייה בתואר לפני 44 שנים. למרות ההפסד, אנורתוזיס תשתתף בעונה הבאה בליגה האירופית בעקבות העובדה שאומוניה ולימאסול הגיעו לגמר הגביע הקפריסאי.

במשחק המקביל, אומוניה ניקוסיה מנעה מאפואל ניקוסיה להמשיך ולהילחם על המקום הראשון, וניצחה 1:2 בחוץ. אנדראס אברם הבקיע את שער היתרון לאומוניה בדקה ה-20, אבל עשרים דקות לאחר מכן אאילטון אלמיידה איזן. הסבלנות של אומוניה השתלמה שכן בדקה ה-80 דימיטריס כריסטופי היה חתום על שער הניצחון בדקה ה-80, ועד הסיום אפואל איבדה את נונו מוראייש הפורטוגלי שהורחק. יובל שפונגין ודדי בן דיין השלימו 90 דקות.

בבלגיה תם ונשלם הפלייאוף האמצעי. רועי דיין ניצל זאת היטב כדי לכבוש שער ב-1:1 של בירסחוט מול מונס, ורשם שער שישי שלו העונה. כבר בדקה ה-13 הישראלי, ששיחק 80 דקות, הבקיע, אבל קבוצתו ספגה את שער השוויון ארבע דקות לאחר מכן. דור מלול השלים 90 דקות אף הוא, ובכל מקרה מי שתשתתף בליגה האירופית בעונה הבאה היא מונס. מכלן של לירוי צעירי נוצחה 3:1 על ידי סרקל ברוז', לירוי צעירי לא שיחק. קבוצתו סיימה אחרונה בבית א' של הפלייאוף המרכזי.

*** אברהם גרנט ופרטיזן בלגרד, שכבר זכו באליפות סרביה, שוב הפסידו לכוכב האדום בלגרד. קאדו כבש שער נהדר בדקה ה-93 והנחיל לגרנט הפסד שלישי מול הכוכב האדום בשלושה משחקים מאז שהגיע לפרטיזן.

*** משה אוחיון לא שותף ב-2:2 של לוצרן מול יאנג בויז, במסגרת המחזור ה-31 של הליגה השוויצרית.

עמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully