וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ארסנל ונוריץ' סיטי נפרדו ב-3:3, בניון כבש

התותחנים שמטו יתרון, סגרו משחק רביעי רצוף ללא ניצחון והסתבכו בקרב על המקום השלישי. צמד לוואן פרסי שהשווה שיא

צפו בתקציר המשחק ובשער המצוין של יוסי בניון

כמו בכל שנה בסוף אפריל ותחילת מאי, ארסנל מועדת. לאחר שבשנה שעברה השיגה ניצחון אחד בלבד בשבעת מחזורי הליגה האחרונים ועונה לפני כן השיגה ניצחון אחד בששת מחזורי הסיום, היום (שבת) סיימה ארסנל ב-3:3 מאכזב בבית מול נוריץ' סיטי, במסגרת המחזור ה-37 והלפני אחרון בפרמיירליג, ורשמה משחק רביעי ברציפות ללא ניצחון.

בעקבות התיקו נותרה הקבוצה של ארסן ונגר, במשחקו ה-900 כמנג'ר התותחנים, במקום השלישי עם 67 נקודות בלבד, שתיים יותר מטוטנהאם וניוקאסל שדולקות אחריה וינסו לעבור אותה בתום המחזור הזה. המגפייז יארחו את מנצ'סטר סיטי, בעוד התרנגולים ייצאו למשחק חוץ מול אסטון וילה. פט רייס, ששימש כעוזר מנג'ר בארסנל מאז 1996 ויעזוב בתום העונה, ראה את התותחנים ביכולת בינונית מאוד, בעיקר בהגנה, במשחק הבית האחרון שלו.

התותחנים עלו ליתרון מוקדם מאוד. לאחר שיוסי בניון קיבל את הכדור סמוך לפינה השמאלית של הרחבה אחרי דקה וחמש שניות, עשה תנועה קטנה לכיוון המרכז ושלח כדור מסובב ומדויק מ-14 מטר לחיבור הרחוק של ג'ון רודי. יופי של שער לקשר הישראלי ביום הולדתו ה-32. היתרון של התותחנים החזיק 10 דקות בלבד. נוריץ' לא חששה לתקוף שוב ושוב, ההגנה המקומית נראתה פגיעה ובדקה ה-12 ווסלי הולהאן ניצל חור עמוק ברחבה כדי לבעוט כדור שטוח מכעשרה מטרים, וויצ'ק שצ'סני היה צריך לעצור, אבל הכדור חמק ממנו ונעצר ברשת, 1:1. בדקה ה-27 המהפך הושלם אחרי שנוריץ' יצאה למתפרצת מהירה, גרנט הולט קיבל את הכדור על סף הרחבה והבעיטה שלו פגעה ברגל של קירן גיבס, עשתה קשת מעל שצ'סני וסיימה בשער. 1:2 לקנריות.

אחרי לחץ ארוך, בדקה ה-72 הצליחו התותחנים לאזן כשהקפצה של אלכס סונג, כמיטב המסורת, מצאה את רובין ואן פרסי, שבעט מהאוויר פנימה את ה-2:2. בדקה ה-80 הצליח החלוץ ההולנדי להשלים את המהפך לאחר שכדור שחזר מהגנת נוריץ' מצא אותו לבד מול ג'ון רודי, ומשם ואן פרסי לא התקשה לכבוש את שער הליגה ה-30 שלו העונה והשווה את שיאו של תיירי הנרי, שכבש 30 שערי ליגה בעונת 2003/4 במדי הקבוצה מצפון לונדון. בדקה ה-85 שוב שילמה ארסנל את המחיר על ההגנה החלשה שלה, כשכדור עומק של ג'ונתן הוסון מצא את סטיב מוריסון, שבעט מזווית קשה לפינה הרחוקה את ה-3:3. בדקה ה-89 הייתה ראויה ארסנל לפנדל ברור כשוואן פרסי נתפס בחולצה מאחור מול שער ריק, אך טעות קשה של השופט מנעה מההולנדי שריקה לה היה זכאי.

צפו בתקציר המשחק ובשער המצוין של יוסי בניון

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully