וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוער: מכבי תל אביב זכתה באליפות

הקבוצה של עמיר תורג'מן הביסה 0:3 את הפועל באר שבע והבטיחה זכייה שנייה ברציפות. המאמן: "עונה מופלאה"

קבוצת הנוער של מכבי תל אביב הבטיחה היום (שבת) זכייה שנייה ברציפות באליפות ליגת העל. הקבוצה של עמיר תורג'מן הביסה 0:3 בחוץ את הפועל באר שבע ושני מחזורים לסיום העונה היא מחזיקה ביתרון תשע נקודות על פני בית"ר טוברוק, שסיימה ב-1:1 את משחקה מול מכבי חיפה.

הצהובים היו דומיננטיים בליגה לכל אורך העונה, אך בשלושת המחזורים האחרונים לא הצליחו לנצח ולהבטיח סופית את התואר. בסופו של דבר, הניצחון המיוחל הגיע בווסרמיל ושלח את השחקנים לחגוג. בשבוע הבא תארח הקבוצה את הפועל רעננה ותקבל את צלחת האליפות הרשמית.

גאל מרגוליס המצוין בישל את השער הראשון למלך שערי הקבוצה דור ז'אן בדקה ה-15 אחרי פריצה נהדרת מימין. בתוספת הזמן של המחצית הראשונה היה זה שוב מרגוליס שהתעלל בהגנת המארחים ובישל שער שני, הפעם לגיא כהן. אותו כהן השלים צמד עם בעיטה לרשת הגבוהה בדקה ה-63.

תורג'מן אמר בסיום: "ההרגשה נפלאה. התחלנו את השנה לא מי יודע מה עם הרבה חוסרים וסימני שאלה. השחקנים הוכיחו את עצמם מדי שבוע. הם עשו את זה בענק. הביחד יצר את האליפות. הרבה מאוד שחקנים מכאן יגיעו לקבוצות ליגת העל. עשינו עונה מופלאה עם שחקנים נפלאים שאני גאה בהם".

מכבי תל אביב בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully