וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ליגת העל: בני יהודה הביסה 0:3 את בני סכנין

הזהובים ממשיכים בדרך הבטוחה להבטחת מקומם באירופה בעונה הבאה. מורי (21), אנדלובו (28) וגלבאן (43) חגגו בדוחא

יוסי אבוקסיס אמנם לא ימשיך בעונה הבאה בבני יהודה, אבל אם לא יקרה משהו באמת חריג, אפשר יהיה להכריז בקרוב רשמית שבעונת הבכורה שלו כמאמן ראשי הוא השיג מקום באירופה. בני יהודה המשיכה גם הערב (שבת) במומנטום החיובי שלה כשהיא הביסה 0:3 את בני סכנין, והיא ממשיכה להישאר צמודה להפועל תל אביב ונמצאת במקום השלישי. עבור הזהובים זהו ניצחון רביעי בפלייאוף, בו היא השיגה כבר 10 נקודות מ-12 אפשריות.

בני סכנין, שהפתיעה רבים בעצם העפלתה לפלייאוף, ממשיכה בדעיכה המתמדת שלה, ואחרי שהיא ספגה מפלה בבלומפילד מול מכבי תל אביב (5:2), היא הציגה הגנה רעה מאוד גם הפעם ונכון לעכשיו בפלייאוף היא עומדת על ניצחון אחד לעומת ארבעה הפסדים. בדקה ה-21 דן מורי הבקיע את הראשון, שבע דקות לאחר מכן דינו אנדלובו הכפיל ופדרו גלבאן סגר את הסיפור בדקה ה-43, דקה בדיוק לאחר שעודד אלקיים מסכנין הורחק.

מהלך המשחק

מהראן ראדי בחן את דלה איינוגבה בדקות הפתיחה, אבל סחט מהשוער הניגרי הדיפה לקרן. בדקה ה-21 בני יהודה הגיעה למשחק. פדרו גלבאן הגביה כדור חופשי והבלם דן מורי נגח פנימה. 0:1 לאורחים שממשיכים ללהוט. שבע דקות לאחר מכן זה כבר 0:2. מרינקוביץ' מצא את דינו אנדלובו שהתקדם ושיגר בעיטה חזקה שהכניעה את אחמד שבל ונעצרה ברשת.

בדקה ה-42 הצרות של המארחת הלכו והחמירו. עודד אלקיים ביצע עבירה על מרינקוביץ' שהיה בדרכו לשער וראה אדום ואחרי דקה העונש הפך לכפול. פדרו גלבאן לקח את הבעיטה החופשית ושיגר אותה לרשת. בליץ נפלא של בני יהודה וזה 0:3. שלומי דורה החליט על שינוי כפול בפתיחת המחצית השנייה, והעלה את מוחמד זבידאת ועלא אבו סלאח במקומם של עידן ויצמן ואוהד קדוסי. זה לא ממש עזר לו, למרות שבני יהודה הורידה את הרגל מהגז במהלך המחצית השנייה ולא הגיעה למצבים מסוכנים.

בני סכנין: אחמד שבל, עודד אלקיים (הורחק, 42), עידן ויצמן (מוחמד זבידאת 46), פיטר אמבמבה, אורי שטרית, ג'ואל דמאו, חאלד חלאיילה, מהראן ראדי, חאמד גנאים (אחמד קאסום 73), אוהד קדוסי (עלא אבו סלאח 46), קוסטדין אזורוב.

בני יהודה: דלה איינוגבה, איציק עזוז, דן מורי, גל כהן, כפיר אדרי, קסטוטיס איבשקביצ'יוס, חסן אבו זייד (אביב חדד 78), עוז ראלי, ננאד מרינקוביץ', פדרו גלבאן (אמיר עגיוב 66), דינו אנדלובו (פיני בלילי 75).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully