וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בייסבול: המחיר הוא נכון

5.5.2012 / 11:05

דייויד פרייס הוביל את מוליכת ה-AL טמפה ביי ל-2:7 על אוקלנד. בולטימור ניצחה 4:6 בפנווי, היאנקיז הסתדרו בלי מריאנו

טמה ביי ובולטימור פשוט לא מוכנות לעצור. הלילה (בין שישי לשבת), הרייז נעזרו בעוד חגיגה מבית היוצר של דייויד פרייס, שבשמונה אינינגים ניפנף 12 חובטים, בדרך לניצחון 2:7 קל על אוקלנד, ניצחון שישי רצוף. טמפה ביי מבססת את מעמדה בראשות ה-AL, בעוד שהאוריולס מפגרים רק במעט, אחרי שניצחו 4:6 בפנווי את בוסטון אחרי 13 אינינגים. סינגל של כריס דייויס וחבטת הקרבה מארק ריינולדס הכניסו את הריצות המנצחות והורידו את בוסטון למאזן ביתי עלוב של 8:4.

עוד ב-AL: בלילה הראשון בלי מריאנו ריברה בבולפן, היאנקיז הצליחו להסתדר וניצחו 2:6 את קנזס סיטי. סי. סי. סבאת'יה נתן שמונה וחמישה ודייויד רוברטסון, התקווה החדשה בתפוח הגדול, הכיש את כל השלישייה באינינג האחרון. מארק טשיירה ודרק ג'יטר סיפקו הומראנים של שתי ריצות כל אחד. טריפל של ג'וני דיימון הקשיש הבטיח לקליבלנד 3:6 על טקסס, כריס פרז כבר עם שמירה עשירית העונה. ג'וני פראלטה הוריד ווקאוף הומראן של שתי ריצות על הראש של הוויט סוקס ודטרויט ניצחה 4:5. סיאטל ספגה הפסד שביעי רצוף, 3:2 מול מינסוטה והאיינג'לס? הם הושתקו על ידי משחק שלם ונהדר של הנדרסון אלברז מטורונטו, שניצח 0:4. ארווין סנטנה רשם שמונה ועשרה שלא הספיקו, חוזה באוטיסטה עם הומראן של שתי ריצות ובספירת אלברט פוחולס: אפס הומראנים, חמש הכנסות רצים ב-108 ניסיונות.

ב-NL: הדודג'רס נכנעו למשחק טוב של פול מהולם מהקאבס, שנתן שישה וארבעה. יחד עם שלוש חבטות של דייויד דה חסוס, הקאבס ניצחו 4:5. וושינגטון ניצלה את העניין ולמרות שסטיבן שטרסבורג הסתפק בשישה וארבעה, היא ניצחה ב-11 אינינגים 3:4 את פילדלפיה. התופס החטוף לשעבר וילסון ראמוס, נכנס כפינץ' היטר ונתן את חבטת הניצחון. ג'וני קווטו נעזר בשלושה סולו הומראנים של חבריו, נתן משחק שלם ועזר לסינסינטי לנצח 1:6 פיטסבורג. אריזונה רשמה שלוש ריצות בשמיני והנחילה למטס הפסד רביעי רצוף, 5:4. קייל לוהש סיפק את משחקו החלש ביותר העונה, חוזה אלטוב ניצל זאת ורשם עליו הומראן של שלוש ריצות ויוסטון ניצחה 4:5 את סנט לואיס. אטלנטה נהנתה מ-19 חבטות והומראן של שתי ריצות באינינג ה-11 מהמחבט של אריק הינסקה וגברה 8:9 על קולורדו. גם מיאמי ניצחה 8:9, את סן דייגו, אבל לא לפני שהית' בל האיום שוב שובר שמירה. המארלינס הוליכו 0:5 בראשון, נקלעו לפיגור 6:5 ועומר אינפנטה סיפק להם דאבל ניצחון ב-12. סן פרנסיסקו ממשיכה בכושר הרע ונחלה הפסד רביעי רצוף, 6:4 למילווקי.

הפציעה של ריברה תגמור את היאנקיז? דוד רוזנטל חושב שלא

בייסבול בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully