וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדוריד: מכבי תל אביב בחצי גמר הפלייאוף

שבעה שערים של נובאק בוסקוביץ' ושל מילוש מיטרוביץ' סידרו לצהובים 29:34 ברמה"ש ו-0:2 בסדרה. אשדוד וחולון ירדו

מכבי תל אביב העפילה הערב (שישי) לחצי גמר הפלייאוף בליגת הכדוריד לאחר שניצחה בחוץ את א.ס. רמת השרון 29:34, והשלימה 0:2 בסדרת רבע הגמר. הצהובים יפגשו בחצי הגמר את האלופה מכבי ראשון לציון, שתארח את המשחק הראשון כבר ביום שלישי. אם יהיה צורך במשחק שלישי, הוא יתקיים בבית מכבי בראשון לציון. הסדרה השנייה בחצי הגמר, תפגיש את אס"א תל אביב ואת מחזיקת הגביע הפועל ראשון לציון ותיפתח אף היא ביום שלישי.

מכבי תל אביב, אחרי שבוע עמוס במשחקים, שנפתח ביום ראשון בגומלין חצי גמר גביע האתגר האירופי ביוון, דרך המשחק הראשון בסדרה מול רמת השרון שלשום ועד היום, הוליכה ברוב שלבי המשחק. היא ירדה למחצית ביתרון 16:18 ונהנתה מצמד הסרבים שלה נובאק בוסקוביץ' ומילוש מיטרוביץ', שכבשו 7 שערים כל אחד. איציק חליפי הוסיף 5, טל בלכר ו-ורנר סטרידום 4, אוריאן ליפץ 3, רנן לנדסמן ועומר דבדה 2. אצל המפסידה בלטו טלה דדה ובר מסורי עם 6 שערים, אלכס סיצ'נקו, עומר לוסטיג, בארי סולומון, טונדיי עבדול-ראשיד ואלון רם כבשו 3, דניאל שקלים 2.

הערב נערכו גם שני משחקים בבית ההישרדות. הפועל אשדוד ומ.כ. חולון נפרדו סופית מהליגה ונשרו לליגה הלאומית. אשדוד נוצחה בביתה מול סביון 30:25. גם נס ציונה נוצחה בבית, מול חולון 34:32, מה שקבע שבמשחקי המבחן (צמד מפגשים בשיטת בית-חוץ) ישחקו נס ציונה מול הפועל פתח תקוה וסביון מול מכבי פתח תקוה. שתי הפתח-תקוואיות סיימו במקומות 3-4 בלאומית, וינסו לעשות את ההפתעה הגדולה ואת העלייה, בדיוק הפוך משתי קבוצות הכדורגל של העיר. הפועל קרית אונו ומכבי ארזים ר"ג, שסיימו במקומות 1-2 בלאומית, כבר העפילו לליגת העל.

כדוריד בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully