וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתן נאור: "בשורה התחתונה, לא עשינו כלום עדיין"

4.5.2012 / 17:30

בהפועל ת"א לקחו בפרופורציות את ההעפלה לגמר פלייאוף הלאומית. אדלשטיין: "אנחנו מבינים שאליפות לוקחים בהגנה"

הפועל תל אביב עבדה קשה, הרבה יותר קשה מאשר היא ציפתה, אבל בסיומה של סדרה מצוינת בחצי גמר הפלייאוף של הליגה הלאומית בכדורסל, האדומים חזרו למקום בו נפלו בעונה שעברה, סדרת הגמר, פסע מליגת העל. הפועל גברה היום (שישי) 65:73 על נס ציונה, אחרי ששמטה יתרון גדול ונקלעה למשחק צמוד. היא השלימה 1:2 בסדרה ותפגוש בגמר את באר יעקב החזקה, לה יש שאיפות משלה לגבי עלייה.

המאמן ארז אדלשטיין אמר: "צריך לדעת לנצח משחקים כאלה. היינו עייפים, לא עשיתי חלוקת דקות טובה. ניצחנו את זה בשיניים. ממפיס השבוע הפסידו אחרי שהובילו ב-27 הפרש, אז הכל מהדהד בראש. היינו בסרט הזה במשחק הראשון, כשהובלנו ב-20 וההפרש ירד. צריך לתרגל קצת יותר, אבל העיקר שניצחנו את המשחק. אנחנו שוב מבינים שאליפות לוקחים דרך הגנה, שמרנו במשחק מספר 1 ובמשחק מספר 3, חוץ מהרבע השלישי. במשחק מספר 2 לא שמרנו, וזו הסיבה שעשינו חגיגה לקהל שלנו ביום שישי בצהריים. שם המשחק הוא הגנה".

"לא היה לי שום לחץ, אין שום לחץ מיוחד. אני חזרתי לאמן בהפועל תל אביב, גם אם זה היה בליגה השלישית, בגלל האווירה והקהל. אני לא צריך להוכיח כלום. איזה לחץ? זאת חבורה צעירה שבתחילת העונה כולם כתבו ודיברו ואמרו עליהם דברים, ופתאום הקהל שחווה את הטראומה מהעונה שעברה חיכה לפלייאוף, והנה הם אוהבים את השחקנים הצעירים והזרים ועלינו. קבוצה מנצחת משחקים. אני לא יודע מה המצב של קרטיס קלי, אבל מנצחים כקבוצה. רק גמרנו את המשחק, נעשה כל מה שצריך כדי לעלות. אנחנו מכבדים כל קבוצה בליגה, לא הקלנו ראש בשום קבוצה, ובטח שלא בבאר יעקב, שניצחו אותנו כאן העונה. נשחק עם האגרסיביות והאינטנסיביות. משחקים רבע רבע בפלייאוף, רבע אחד לא טוב גרם לנו כמעט לאבד את המשחק. בהפועל הכל הולך קשה, כנראה אוהבים את זה יותר ככה".

מתן נאור, ששוב היה נפלא, הוסיף: "לא עמדנו על הרגליים במחצית השנייה כמו שעמדנו במחצית הראשונה, אבל אני שמח שידענו לעשות את המהלכים ברגע הנכון וידענו להתגבר על זה. בשורה התחתונה, לא עשינו כלום עדיין. אנחנו צריכים לעלות ליגה, זאת המטרה שלנו. אין דה ז'ה וו משנה שעברה, גם שנה שעברה וגם השנה באים לעלות ליגה, וזאת המטרה שלנו. כדי לעלות ליגה צריך לקחת את הסדרה, אנחנו מפוקסים על זה. היה השבוע הכי קשה שהיה לי אי פעם מבחינת כדורסל, הייתי לחוץ ברמה שלא הייתי אף פעם, והרגשתי את זה פיזית. אני מאוד מקווה שקרטיס קלי יבריא ויהיה איתנו, כי הוא חשוב לנו מאוד".

כדורסל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully