וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה - רמת השרון: בסיס לקראת הבנייה

האדומים רוצים להבטיח הישארות לפני תכנון העונה הבאה. יואב כץ מודאג מהיריבה, שמגיעה מותשת לאחר חצי גמר הגביע

הפועל חיפה – עירוני ניר רמת השרון. מעריב
הפועל חיפה – עירוני ניר רמת השרון/מעריב

טריוויה

* ניצחון החוץ האחרון של רמת השרון היה במחזור ה-20 נגד מכבי תל אביב בבלומפילד.

* רמת השרון כבר פגשה את הפועל חיפה בקרית אליעזר לפני חודש וחצי ונוצחה 2:0.

* בסיבוב הראשון ניצחה רמת השרון 0:2 ובעקבות ההפסד התפטר מאמן חיפה דאז, ניצן שירזי, שהדיח את רמת השרון עם הפועל תל אביב בחצי גמר הגביע באמצע השבוע.

מפתחות והכנות

הפועל חיפה:

דריכות גבוהה בהפועל חיפה לקראת המשחק מחר מול רמת השרון שניצחון בו יבטיח עונה נוספת לאדומים מהכרמל בליגת העל. הבעלים יואב כץ אמר לקראת המשחק: "אחרי שראיתי את היכולת של רמת השרון בחצי הגמר, אני מאוד מודאג לקראת המשחק מחר. אסור לנו להתייחס לעובדה שהם שיחקו באמצע השבוע 120 דקות ולחשוב שזה יתרון, כי בדיוק ככה מאבדים נקודות. רמת השרון קבוצה חזקה שיודעת לעמוד על המגרש והשחקנים שלנו צריכים להגיע מחויבים ומרוכזים למגרש כי אחרת הניצחון יחמוק לנו".

המאמן טל בנין מתכנן שינוי אחד בלבד בהרכב לעומת זה שפתח מול עכו, כשדרגאן צ'ראן יירד לספסל ובמקומו ישוב יוסי דורה להרכב לאחר שנעדר בשבוע שעבר בעקבות צבירת כרטיסים צהובים. גל אראל שהורחק על ידי בית הדין, ישוב אף הוא מחר, אך כרגע בנין לא מתכנן לפתוח עם הקשר שימתין על הספסל.

במקרה שהקבוצה תבטיח את הישארותה כבר מחר, הנהלת המועדון יחד עם המאמן יחלו בבניית הקבוצה לעונה הבאה, כשקודם כל הכוונה לסגור חוזים עם שחקני הבית שמסיימים בקיץ את התקשרותם. השניים הראשונים שעימם אמורים לשבת הם יובל אבידור ורן אבוקרט, כשלבנין יש כבר מועמדים נוספים אותם היה רוצה לראות בקבוצה בעונה הבאה.

עירוני רמת השרון:

ברמת השרון לא עשו יותר מדי הכנות לקראת המשחק מחר בקרית אליעזר. מרבית שחקני הקבוצה סובלים מפציעות ועומסים בעקבות שני המשחקים ביום ראשון נגד בית"ר ירושלים ו-120 דקות בחצי גמר הגביע נגד הפועל תל אביב. המאמן שייע פייגנבוים לא תרגל הרכב לקראת המשחק ורק מחר בהתאם לכשירות השחקנים יוחלט על ההרכב שיפתח.

בכל מקרה, מההרכב של פייגנבוים ייעדרו גל בראל ותומר סוויסה בוודאות. מעבר לכך, צפויים לקבל דקות משחק הצעירים אור אוסטווינד, אפרים אספא ואולי עוד שחקן או שניים. במועדון הדגישו בפני השחקנים כי ישנה חשיבות לסיים במקום התשיעי בתום העונה, מיקום אשר שווה מענק של כ-200 אלף ש"ח.

יעמדו למבחן

הפועל חיפה: יובל אבידור

אחרי שהפך להיות אולי הבורג המשמעותי ביותר בקבוצה העונה, מחר הפועל חיפה צריכה עוד משחק אחד מצוין של החלוץ בכדי להבטיח את הישארותה בליגה. עוד משחק של אבידור ברמה שהרגיל את הקהל האדום העונה ובחיפה יהיה אפשר לחגוג ניצחון ועונה נוספת בליגת העל.

עירוני רמת השרון: אור אוסטווינד

ברמת השרון יודעים שהתקציב ייפגע בעונה הבאה ולכן רוצים לשתף כמה שיותר שחקני בית עם תכנון להעלות עוד כמה ממחלקת הנוער בקיץ. אוסטווינד הפגין רצינות גדולה באימונים בחלק השני של העונה ויכול להיות ההפתעה הגדולה של רמת השרון בעונה הבאה.

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio

הרכבים משוערים

הפועל חיפה: קאלה דרשלר, עאהד עזאם, גולן חרמון, אושרי רואש, אייל טרטצקי, יוסי דורה, רן אבוקרט, חנן ממן, הישאם כיוואן, יובל אבידור, ולדימיר גלושצ'ביץ'.

עירוני רמת השרון: גל ניר, נאור פסר, אבי סופר, עשהאל בן שבת, עמיר נוסבאום, משה אבוטבול, בן מלכה, יוסי אופיר, אלן מסודי, בן בן שושן, אוגניין דמיאנוביץ'.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully