וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל חיפה: יובל אבידור ויואב כץ ייפגשו בימים הקרובים

הבעלים של הפועל חיפה רוצה להשאיר את החלוץ לעונה נוספת בקבוצה. אבידור: "מרגיש פה טוב, רוצה להבטיח את ההישארות"

במקביל למשחק החשוב נגד עירוני רמת השרון ביום שבת – משחק בו הפועל חיפה תוכל להבטיח את ההישארות – בקבוצה עוסקים מתחת לפני השטח בהכנות לעונה הבאה, למרות ההצהרות שהכנות כאלו ייעשו רק אחרי הבטחת ההישארות.

המטרה הראשונה של הבעלים יואב כץ היא להחתים לפחות לעונה נוספת את חלוץ הקבוצה, יובל אבידור, שמאז ששב לאדומים מהכרמל פורח מחדש. אבידור שכבש העונה כבר 13 שערים, שוחח עם כץ והשניים סיכמו לשבת ולדון על העונה הבאה בימים הקרובים. אבידור עצמו לא פוסל את האפשרות להמשיך בהפועל חיפה, אך במקביל בודק אופציות נוספות, חלקן באירופה.

"יואב שוחח איתי ואנחנו אמורים להיפגש בקרוב", אמר היום (חמישי) החלוץ, "רואים שאני מרגיש טוב בהפועל ואני רוצה להישאר, אבל כרגע הראש שלי רק במשחק בשבת, במטרה שהיא להבטיח את המקום בליגת העל. אחר כך נשב ונדבר ונראה מה יהיה".

"יש דריכות גדולה לקראת המשחק, כמו בכל התקופה האחרונה", המשיך אבידור. "אני מאוד מקווה שנדע לעשות את העבודה על המגרש ושנשלים את המטרה שלנו שהיא הישארות. שמנו מאחור את האירועים מהמושבה. גם מול הפועל עכו ראו שהצגנו כדורגל טוב ואיכותי ורק חוסר מזל מנע מאתנו את הניצחון. זה בהחלט מעיד על האופי הטוב של הקבוצה. כל דבר שמצליחים לעבור ולהתעלות מאליו, לא משנה כמה הוא קשה, מראה על האופי הבריא שיש לקבוצה".

"אני קורא לאוהדים לבוא בשבת לקרית אליעזר ולתמוך בקבוצה", הוסיף החלוץ. "כרגע, אני לא רוצה לחשוב אם הם יגיעו או לא. מה שבטוח זה שאנחנו נבוא לתת את הכל על המגרש בשביל הניצחון ואני בטוח שאיתם יהיה לנו יותר קל".

הפועל חיפה בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully