וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שלמה גליקשטיין מונה למנכ"ל איגוד הטניס

טניסאי העבר, ששימש בעבר כקפטן נבחרות הדייויס והפדרציה וכראש האגף המקצועי: "מרגיש בשל מתמיד להתחיל בתפקיד"

שלמה גליקשטיין מונה הבוקר (שישי) למנכ"ל איגוד הטניס, אחרי שחברי הנהלת האיגוד אישרו בישיבה שהתקיימה ברמת השרון את המינוי, עליו המליץ היו"ר אסי טוכמאיר. גליקשטיין בן ה-54 הוא אחד מגדולי הטניסאים בתולדות המדינה שדורג בשיאו במקום ה-22 בעולם, זכה תשע פעמים באליפות ישראל והוא מחזיק בשיא הניצחונות בנבחרת הדייויס של ישראל. לאחר פרישתו שימש גליקשטיין כקפטן נבחרות הדייויס והפדרציה ולאחר מכן כראש האגף המקצועי באיגוד.

"אני שמח על הבחירה ומודה לאסי שנתן בי את האמון", אמר גליקשטיין לאחר המינוי. "בפני האיגוד ניצבים כל העת אתגרים מגוונים ולאחר שנים רבות בליבת העשייה בענף אני מרגיש בשל מתמיד להתחיל בתפקיד. בעבודה משותפת עם אסי, המקדיש לילות כימים לעשייה עם הרבה אהבה ונשמה, ועם הצוות המסור של האיגוד ובשיתוף של כלל המועדונים ומרכזי הטניס, ננסה ליצור פה פירמידה מקצועית איתנה ואיכותית ביותר בכל רבדיה, עם דגש חזק ומשמעותי החל מהגילאים הצעירים. בכך, אני מאמין שנוכל לנווט את הענף לשיאים חדשים".

טוכמאיר הוסיף: "אין לי ספק ששלמה הוא האדם הנכון בזמן הנכון. הוא מביא איתו ניסיון רב בענף, מכיר את האיגוד על כל רבדיו ונתפס, במובנים רבים, כמייצג את הטניס הישראלי. כל אלה, בנוסף לאישיותו של שלמה, יכולתו המקצועית ושאיפתו למצוינות הביאו אותי לבחור בו לתפקיד, ואני מאחל לו הצלחה רבה".

טניס בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully