וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אשדוד - הפועל ת"א: סיכוי נמוך שאבוטבול יחזור העונה

הקשר סובל משטף דם פנימי וייבדק פעם נוספת בראשון, ידין יחליפו (ש', 17:00, ספ' 1). המארחים ינסו להתנחם אחרי הגביע

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אין תמונה/מערכת וואלה!, צילום מסך

טריוויה

* אשדוד עם ניצחון ליגה אחד ב-14 משחקי הליגה האחרונים.

* הפעם האחרונה שאשדוד שמרה על רשת נקייה היתה ב-0:0 נגד הפועל תל אביב בבלומפילד.

* הניצחון הבא של אשדוד יהיה ה-150 שלה בליגת העל.

* אשדוד היא בין ארבע הקבוצות שעדיין לא הפסידו העונה בליגה לאדומים. שאר הקבוצות הן: עירוני קרית שמונה, הפועל חיפה ועירוני רמת השרון.

* ב- 12 המחזורים האחרונים ניצחה הפועל תל אביב רק ארבעה פעמים, מתוכם שלושה ניצחונות מחוץ לבלומפילד.

* הפועל תל אביב מדורגת שלישית בליגה באחוזי ההצלחה מחוץ לביתה (48%). לעומתה, אשדוד יחד עם הפועל, מכבי חיפה ובני יהודה מדורגת במקום השני באחוזי ההצלחה הביתיים (65%).

מפתחות והכנות

מ.ס. אשדוד:

אחרי האכזבה העצומה מההפסד בחצי גמר גביע המדינה למכבי חיפה, יצטרכו השחקנים להרים את עצמם לקראת המשחק נגד האדומים, מחר באצטדיון הי"א. באשדוד קיוו שזה יהיה משחק גמר הגביע, אולם ההפסד המאכזב לירוקים השאיר את הקבוצה עם סיכוי קלוש לזכות בכרטיס לאירופה דרך המקום השלישי או הרביעי בליגה.

סגל מלא יעמוד לרשותו של המאמן יוסי מזרחי, שלא צפוי לערוך שינויים בהרכב ובהחלט ייתכן שלמרות העומס בשבוע הקרוב, עם שלושה משחקי ליגה רצופים, המאמן ייתן לאותם 11 שפתחו בחצי הגמר, לפתוח גם מחר נגד הפועל תל אביב.

ג'קי בן זקן, הבעלים של מ.ס. אשדוד, ספג עונש הרחקה של ארבעה משחקים בבית הדין המשמעתי של ההתאחדות לכדורגל. על בן זקן נאסר להימצא בתחומי כר הדשא וחדרי ההלבשה במשחקים אלו, כשמשחק חצי הגמר של קבוצתו נגד מכבי חיפה השבוע נכלל ביניהם, כך שלבעלים נותרו עוד שלושה משחקים לרצות.

הפועל תל אביב:

אחרי ההעפלה לגמר גביע המדינה ביום רביעי, ערכה היום (שישי) הפועל תל אביב את האימון המסכם שלה לקראת המשחק מחר מול מ.ס אשדוד במסגרת הליגה. החדשות הרעות של מחזיקת הגביע מגיעות מכיוונו של שי אבוטבול, שקיבל מכה חזקה בברכו. הקשר לא יהיה בסגל למשחק הקרוב וביום ראשון אמור לעבור בדיקה נוספת שתקבע האם בכלל יוכל לחזור העונה למגרשים. אבוטבול סובל משטף דם פנימי ברגלו וכרגע הסיכויים שיוכל לחזור לשחק העונה נמוכים, אך בהפועל יעשו מאמצים להכשירו. אביחי ידין שנכנס במהלך המחצית הראשונה בגמר הגביע יעלה מחר במרכז המגרש על חשובנו של אבוטבול.

מלבד בעיה זו, נוסא איגייבור איחר היום לאימון לאחר שטען בפני הצוות המקצועי שהוא חולה. הקשר לא התאמן עם שאר שחקני הקבוצה ונכון לרגע זה הוא לא אמור להיות בסגל למשחק מחר. החלוץ טוטו תמוז אמור לתפוס את מקומו כשניצן שירזי יעבור לשחק במערך של ארבעה קשרים ושני חלוצים. שירזי מתכנן עוד שלושה שינויים נוספים בהרכב בעקבות 120 הדקות ששיחקה הקבוצה באמצע השבוע: עמרי קנדה וגל שיש יפתחו בהרכב במוקמם של נעאל חוטבא ויגאל אנטבי ואילו אלרואי כהן יתפוקד בכנף השמאלית על חשבון מהראן לאלה.

יעמדו למבחן

מ.ס. אשדוד: רוג'רס קולה

החלוץ הזמבי הצעיר כבש העונה שבעה שערים והפגין יכולת די טובה לאורך העונה. מחר יפגוש קולה בהגנה הדי הססנית של הפועל תל אביב שתחסר את הקפטן וואליד באדיר ולקולה תהיה הזדמנות לעשות את מה שלא הצליח בחצי הגמר, להבקיע ולעזור לקבוצתו לנצח, אחרי תשעה משחקי ליגה בהם אשדוד לא רשמה ניצחון.

הפועל תל אביב: טוטו תמוז

אחרי שנכנס בחצי גמר הגביע ואף כבש את אחד השערים, יהיה מעניין לראות את תמוז חוזר להרכב. זה לא סוד שאחרי תמוז עוקבות מספר קבוצות, אך כמו תמיד הזיכרון האנושי חי את ההווה ולא את העבר. אם טוטו רוצה להבטיח מעבר חלק לאירופה בקיץ, הוא צריך להראות לפחות חלק מהיכולות שאפיינו אותו לפני הפציעה ועסקת מונאקו שהתפוצצה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

הרכבים משוערים

מ.ס. אשדוד: אופיר מרציאנו, עופר ורטה, יאיא פטי, ישראל ראש, אדיר טובול, ניר ביטון, אפה אמברוז, בן בוטבול (חאתם עבד אלחמיד), דוד רביבו, עידן שריקי, רוג'רס קולה.

הפועל תל אביב: אפולה אדל, עמרי קנדה, ביוואן פרנסמן, מרקו שולר, גל שיש, אביחי ידין, רועי גורדנה, מירקו אורמוש, אלרואי כהן, טוטו תמוז, עומר דמארי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully