וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פאביו קאפלו: "מאמן נבחרת אנגליה זה לא תפקיד נורמאלי"

האיטלקי ממש לא מתגעגע ("אי אפשר לעשות דברים בפרק זמן כל כך קצר"), מאחל להודג'סון בהצלחה ורוצה לשוב לפרמיירליג

אנגליה ממשיכה לעסוק במינוי המפתיע של רוי הודג'סון לתפקיד המאמן הלאומי, והבוקר (שישי) הגיע תורו של המאמן היוצא פאביו קאפלו לדבר לראשונה על מחליפו. "אני מכיר את רוי היטב, מהשנים שהוא אימן באיטליה, ופגשתי אותו הרבה בשנים האחרונות. אני חושב שמדובר במנג'ר טוב מאוד ומנוסה, ואני מאחל לו את כל ההצלחה בעתיד וביורו 2012", אמר קאפלו.

אלא שלאחר מכן, עבר המאמן האיטלקי לדבר על האתגר הקשה מאוד שעומד בפני הודג'סון, ולא נשמע כאילו קאפלו מתגעגע לעבוד כמאמן נבחרת: "זהו לא תפקיד נורמאלי. קשה ליצור משהו, אי אפשר לעשות דברים בפרק זמן כל כך קצר, ליצור רוח קבוצתית ומנטליות מנצחת כל כך מהר. זה יהיה קשה, מה גם שאין הרבה משחקים - כמעט בכל משחק אתה יכול להיות מודח. כמאמן קבוצה אתה מאמן. כמאמן נבחרת, אתה בוחר את הסגל. אי אפשר להוציא את הטוב ביותר מכל השחקנים כל הזמן, כי חלק מהם פצועים, חלק לא בכושר, חלק לא מרוצים מהמעמד שלהם בקבוצה, לחלק יש בעיה עם המנג'ר וכן הלאה".

קאפלו עצמו, אגב, אמנם לא רוצה להיות מאמן נבחרת אנגליה, אך הוא כן רוצה לאמן בפרמיירליג: "אנגליה מאוד מעניינת אותי. אני מכיר היטב את הקבוצות והשחקנים כאן ואוהב לגור בלונדון. אמנם רוב הספסלים כאן עמוסים, אבל אם מישהו יציע לי תפקיד טוב, למה לא? אם אקבל אתגר מעניין, אקח אותו. כבר סירבתי לכמה הצעות טובות מאוד עבור כסף רב, ממועדון מסין ושאר העולם. אם לא אמצא את הקבוצה שאני רוצה, אחזור להיות פרשן".

אגב, בתקשורת האנגלית טוענים כי אחד הצעדים הראשונים של הודג'סון בתפקיד יהיה לפטר את מי ששימש עד לא מזמן כמאמן הזמני ומאמנה של הנבחרת האולימפית, סטיוארט פירס. ריי לווינגטון, שעבד עם הודג'סון בפולהאם לפני כשנתיים, אמור לשמש כמספר 2 החדש בנבחרת הלאומית, כאשר גם אלן שירר עשוי להצטרף לצוות המקצועי.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully