וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי פ"ת-הפועל ראשל"צ: תמונת היורדות תושלם?

המארחת נלחמת על חייה, השחקנים עסוקים במשכורות: "לא נדבר עם ההנהלה, שלא נחשד בהדלפות" (ש', 20:00, ס'2)

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה
אין תמונה/מערכת וואלה, צילום מסך

טריוויה

*מי סופר? חמש תוצאות תיקו בין הקבוצות נרשמו בששת המשחקים האחרונים בכל המגרשים.

*ומה קורה כשפתח תקוה מארחת? המצב לא טוב בהרבה. שבעה משחקים ללא הכרעה ב-12 מפגשים.

*הניצחון האחרון של הכתומים בפתח תקוה היה אי שם באוגוסט 1997. אז זה נגמר ב-1:4 גדול.

מפתחות והכנות

מאז 1991 משחקת מכבי פתח תקוה ברציפות בליגה העל, אבל השבוע היא עשויה לחזור לליגה השניה אם תמעד במשחק הקרוב. "ההרגשה תהיה כאילו 20 שנה של עבודה קשה ירדה לטמיון", אמרו השבוע במועדון. המאמן משה סיני משדר לשחקנים אופטימיות, אבל גם הוא יודע שהפער מבאר שבע והעובדה שעומר גולן גמר את העונה לא אמורים לעזור. לכל זה מצטרפת הידיעה מהשבוע שעבר לפיה השחקנים לא קיבלו משכורות חודש מרץ, והמצב במועדון הולך ומחמיר.

אם זה לא מספיק, מתברר כי שחקן נוסף הצטרף לרשימה של אלו שגמרו את העונה, כמו תומר אלבז ואורי אוזן שפרש – קובי גנון. הקשר הצעיר גידי קניוק אמור לקבל הזדמנות נוספת בהרכב ויהיה חלק מהשלד שהקבוצה תרכיב בעונה הבאה. דני פרדה יחזור מעונש הרחקה ונס זמיר יסופסל. שי מימון יחזור להרכב בשל הפציעה של גולן, וישחק לצדו של ניצן דמארי.

מנהל הקבוצה איציק לוזון הגיב לפרסום בשבוע שעבר בוואלה! ספורט בעניין המשכורות ואמר: "אם מישהו לא קיבל משכורות, הוא מוזמן לשוחח איתי ולא להגיב דרך התקשורת". שחקן בקבוצה אמר: "עכשיו כל מי שיפנה אליהם יהיה חשוד בהדלפות. אנחנו רוצים את הכסף, בלי משחקים". בעניין אחר: במועדון טוענים כי המאמן משה סיני מחזיק באופציה חד צדדית לחוזה לעונה נוספת. "הוא יכול להחליט להישאר בעונה הבאה, או ללכת לעכו", אמרו בקבוצה.

הפועל ראשון לציון:

אחרי שירדה בשבוע שעבר באופן רשמי לליגה הלאומית, תנסה הפועל ראשון לציון לסיים את העונה בצורה כמה שיותר מכובדת. עבור המאמן אייל לחמן, מדובר במפגש פיקנטי, מול הקבוצה ממנה התפטר בחודש ינואר.

לחמן ייחסר מספר שחקנים, כאשר גל מאיו ודור הלוי יפתחו בעמדות הבלמים על חשבונם של סטפן דיאק הפצוע וגל ספיר, שחלה במחלת הנשיקה וכנראה גמר את העונה. אימורו לוקמן, שסגר את תנאיו בהפועל עכו, יפתח בקישור, כאשר אסי בלדוט ישתף פעולה בחלק הקדמי עם דיוויד גומז וגאורגי אובסניקוב.

יעמדו למבחן

מכבי פתח תקוה: טל בן חיים

במצב שבו הקבוצה שלו נמצאת, כדאי לטל בן חיים לדאוג קצת לעצמו. רגע לפני שהוא כנראה עוזב את פתח תקוה ולא ברור האם יחזור אליה אי פעם, לחלוץ יש הזדמנות טובה לנצל את העובדה שהקבוצה בנויה עליו, ולהמשיך לחורר רשתות כדי להגדיל את המאזן שלו. סיפור העליה של בן חיים, הוא סיפור השקיעה של מכבי פתח תקוה כולה – קבוצה שנכשלת שנה אחרי שנה עם הזרים שלה ונשענת על הברקות של שחקני הבית. גם בן חיים יעזוב אותו בעונה הבאה.

הפועל ראשון לציון: גיא אבנד

המגן הימני יקבל את הקרדיט בהרכב, כאשר קובי מוסא יוסט לקישור. אבנד צפוי להישאר בקבוצה גם בעונה הבאה ובמסגרת הצערת הקבוצה ועזיבתם של מספר שחקני רכש שהגיעו העונה, ייתכן ויהפוך לשחקן הרכב קבוע אצל הכתומים בליגה השנייה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

הרכבים משוערים

מכבי פתח תקוה: רובי לבקוביץ'; חגי גולדנברג, שי מימון, ניצן דמארי, טל מעבי; מרואן קבהא, סבסטיאן סנסוני, גידי קניוק, דני פרדה, טל בן חיים; ויקטור מרעי.

הפועל ראשון לציון: אבירן דלל, גיא אבנד, גל מאיו, דור הלוי, עמירן שקלים, איתי אלקסלסי, אימורו לוקמן, קובי מוסא, אסי בלדוט, דיוויד גומז, גאורגי אובסניקוב

מכבי פתח תקוה בוואלה! ספורט

הפועל ראשון לציון בוואלה! ספורט

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully