וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עדני דגן: "סיום מדהים לעונה גדולה"

3.5.2012 / 21:43

מאמן מכבי אשדוד חגג את הזכייה הדרמטית באליפות. קולודני: "חזרנו לשחק כקבוצה". פירסון: "פשוט היינו טובות יותר"

קובי אליהו

צילום ועריכת וידאו: קובי אליהו

מכבי אשדוד חגגה הערב (חמישי) זכייה היסטורית באליפות כשהשלימה דאבל נדיר עם ניצחון 66:70 על אליצור רמלה במשחק החמישי והמכריע בסדרת הגמר אחרי הארכה ודרמה גדולה בדקות הסיום.

עדני דגן חגג בסיום ואמר: "היה משחק ענק, כל הכבוד לרמלה שלא נשברו עד השנייה האחרונה, אבל הגיע לנו. זה תואר ענק בשביל העיר הזאת, אולי אני אפרוש עכשיו. זה סיום מדהים לעונה גדולה".

נעמי קולודני, שסגרה את הסיפור מהקו בדקות הסיום, אמרה: "אני כל כך מאושרת, תראו איזה קהל מדהים יש כאן. בשני המשחקים האחרונים סוף סוף חזרנו לשחק כקבוצה, וזה מה שהביא לנו את האליפות".

פלנט פירסון הוסיפה: "זה היה קשה, היו שתי קבוצות גדולות שרצו את זה אבל השנה אנחנו הקבוצה הטובה יותר. האמנו שנוכל לזכות בדאבל מהרגע בו הגעתי, עכשיו נלך לחגוג כל הלילה".

בצד המפסיד היה עדן ענבר: "זה מאכזב וכואב, אבל זה חלק מהספורט, צריך לדעת להפסיד כדי לדעת לנצח. אני גאה במחויבות ובהקרבה שלנו ובמה שעשינו".

שרת התרבות והספורט לימור לבנת בירכה את מכבי אשדוד לרגל זכייתה בדאבל: "הערב אפשר להכריז באופן סופי שזוהי שנת הפריפריה בספורט. קרית שמונה בכדורגל, אשדוד בכדורסל. שתיהן הוכיחו שעם השקעה נכונה ואמונה אפשרלנצח גם מהצפון הרחוק וגם מהדרום".

כשהענקתי לשחקניות של אשדוד את הגביע לפני פחות מחודשיים, זה נראה היה כמו רגע השיא. מי היה מאמין שתוך זמן כה קצר הן תעשנה היסטוריה נוספת. השחקניות מאשדוד הוכיחו כל העונה וכמובן גם הלילה שיש להן נשמה ולב גדולים מאוד. מגיעות מחמאות גדולות גם לשחקניות של רמלה, אבל הלילה הזה מגיע לעיר אשדוד ולתושביה לחגוג את הניצחון ולשמוח".

אשדוד עשתה היסטוריה עם 66:70 על רמלה במשחק החמישי

כדורסל נשים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully