וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: 1:5 למכבי הרצליה על בני לוד, משולש בפסגה

ידין זריס כבש שלושער והדהים את לוד, הפועל רמת גן ניצחה 0:3 את אחי נצרת. כרגע: שלוש קבוצות בראש עם 34 נקודות

איזה מחזור סיום דרמטי מצפה לנו בליגה הלאומית. הפועל רמת גן, בני לוד ומכבי הרצליה - רק אחת מהן תעלה לליגת העל, וכלל לא בטוח שזה יקרה באותו מחזור נעילה מדובר. הטירוף מובטח. בני לוד קיוותה לחגוג עלייה עם 3,000 אוהדים בשכונת התקווה, אבל מכבי הרצליה בראשותו של ידין זריס מחצה אותה 1:5 והשתוותה אליה עם 34 נקודות. מי שמקדימה כרגע את שתיהן היא הפועל רמת גן, שהתאוששה יפה מאירועי וינטר האלימים והשיגה ניצחון שני ברציפות, 0:3 על מכבי אחי נצרת.

אז איך יתנהל המחזור האחרון? במקרה של שוויון נקודות רק בין שתי קבוצות בסיום המחזור הבא, הפרש השערים לא ישפיע והשתיים תלכנה למשחק הכרעה על הכרטיס לליגת העל. במקרה שיישמר המצב הנוכחי ובו שוויון בין שלוש קבוצות, העדיפות ניתנת להפועל רמת גן ומכבי הרצליה, שמוליכות על בני לוד בטבלה הפנימית.

משחקי המחזור הבא (שישי, 16:00):

הפועל רעננה - הפועל רמת גן
מכבי אחי נצרת - בני לוד
מכבי הרצליה - הפועל ירושלים

ידין זריס שחקן מכבי הרצליה מונף על כתפי האוהדים. קובי אליהו
הפך את מחזור הסיום לאחד המטורפים בהיסטוריה. ידין זריס על כתפי האוהדים/קובי אליהו

בני לוד - מכבי הרצליה 5:1

3,000 צופים בשכונת התקווה, נוכחות מלאה של מכובדי המגזר לצד יו"ר ההתאחדות אבי לוזון, תפילות ספונטניות ביציעים וחלוקת חולצות - בני לוד האמינה כי תוכל לחגוג עלייה מחזור אחד לפני סיום העונה, אבל לידין זריס ומכבי הרצליה היו תכניות אחרות לגמרי. החבורה של עופר טלקר, דווקא אחרי ההפסד המתסכל להפועל רמת גן, הייתה עדיפה וזכתה בכל הקופה הודות למחצית שנייה דרמטית והצגה של החלוץ הצעיר שכבש שלושער. לוד חסרה את מלך שעריה מוראד אבו ענזה ואת חמשת מורחקי התגרה, והתפרקה ב-11 הדקות האחרונות של המשחק. מכבי הרצליה שומרת על רצף ההצלחות מול לוד, לה הפסידה לאחרונה בפברואר 2009. ההכרעה עברה למחזור האחרון.

האוהדים שמילאו את המגרש בשכונה ראו את לוד פותחת טוב, אבל ההחמצה הגדולה נרשמה בצד השני, כשאבי חי החטיא משלושה מטרים בדקה ה-26. קובי חסן ניסה את מזלו מרחוק, ללא הצלחה. בדקה ה-59 ההתקפה של הרצליה הענישה. אבי חי הגביה מצד ימין לעברו של ידין זריס, והשחקן הטוב בשורות האורחים נגח לפינה הקרובה ורץ לחגוג. אבי חי הצעיר, שרשם החמצה אדירה במחצית הראשונה, הוסיף עוד החטאה לרזומה, כשעבר כבר את השוער גל מסיקה וגלגל את הכדור לקורה בדקה ה-66.

לוד נותרה בתמונה, וניצלה זאת כדי להשוות בדקה ה-74. המחליף אקקי מיקוצ'דזה הגיע לכדור גובה ונגח לעבר השער, אבי איבגי הדף, אך הקוון זיהה היטב כי עשה זאת מעבר לקו. החלטה נכונה, שהחזירה את לוד לפסגה. רק לחמש דקות. הרצליה יצאה למתפרצת, ג'ורג' אמסיס העביר רוחב לעמרי פרל, והחלוץ שעלה מהנוער דחק לרשת החשופה. כדי לסגור את הסיפור, אמסיס השתחרר ברחבה והשאיר בעקב לזריס, שירה חזק פנימה וקבע 1:3 בדקה ה-85. ההצגה של החלוץ המוכשר הגיעה לשיאה עם סיבוב יפה על הבלם והשגת השלושער, דקה לאחר מכן. שימי אלמלם חתם את ההשפלה עם שער בדקה ה-89, מבישול נוסף של אמסיס.

אבי לוזון יו"ר ההתאחדות לכדורגל. קובי אליהו
גם יו"ר ההתאחדות קיבל חולצה ביציע. אבי לוזון/קובי אליהו

הפועל רמת גן - מכבי אחי נצרת 0:3

יכול להיות שאירועי וינטר רק עשו טוב להפועל רמת גן? גם במשחק השני ללא כל המורחקים, האורדונים הצליחו לנצח ובעקבות הפסדה של לוד גם עלו למקום הראשון. בסיום העונה שעברה מחצה הפועל רמת גן 0:7 את אחי נצרת וירדה יחד איתה לליגה הלאומית. כעת היא רוצה להיפרד מיריבתה הצפונית, ועשתה צעד לקראת פרידה עם ניצחון ביתי נאה. עומר בוקסנבוים (21) בשער נפלא מ-25 מטרים, ממאדו צ'אם (24) ו-וובה בראון (90) בעוד שער אדיר כבשו לזכות הקבוצה של פרדי דוד, שכרגע תלויה בעצמה כדי להגיע לפחות למשחק מכריע על העלייה.

הפועל רמת גן פתחה מצוין את המשחק, ובדקה ה-21 עומר בוקסנבוים התקדם באין מפריע ומ-25 מטרים ירה כדור אדיר בימין לחיבורים. שלוש דקות חלפו, ודאבל פס מצוין של רמת גן הסתיים עם בישול של בוקסנבוים ושער מזווית קשה של ממאדו צ'אם. 0:2 מהיר לרמת גן. על הקינוח היה חתום וובה בראון, שהפציץ לחיבורים של גד עמוס בתוספת הזמן וקבע את תוצאת המשחק.

הפועל ירושלים - הפועל רעננה 1:0
לרעננה: יוסי אסייג (29)

פלייאוף אמצעי

בית"ר תל אביב רמלה - הפועל אשקלון 3:3

לתל אביב רמלה: איציק אבושדיד 44, 90, אבי אבינו 92
לאשקלון: מאור אסור 42, אוסיי מאולי 59, 63

הפועל כפר סבא - מכבי אום אל פאחם 0:0

בית הדין העליון דחה את הערעור של בני לוד והפועל רמת גן

ליגה לאומית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully