וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הארי רדנאפ: "אני לא חושב שאאמן את הנבחרת בעתיד"

מנג'ר טוטנהאם, שהיה המועמד המוביל לתפקיד, מכחיש כי הוא נפגע מההחלטה: "מצפה לחופשת הקיץ. הייתה לי שנה קשה"

אחרי המינוי של רוי הודג'סון למאמן נבחרת אנגליה, כלי התקשורת עסקו מן הסתם גם במצבו של מנג'ר טוטנהאם הארי רדנאפ, שנחשב למועמד המוביל לתפקיד, אבל סיים עם אכזבה רבה. בראיון ל-BBC סיפר רדנאפ כי הוא לא חושב שיזכה בעתיד לאמן את הנבחרת.

"אני לא חושב שזה יקרה כבר", סיפר בראיון. "לרוי יש ארבע שנים ואני מקווה שהוא יצליח מאוד". על התחושות שליוו אותו כששמע על מינויו של הודג'סון, אמר רדנאפ: "לא התעוררתי וחשבתי ביום שני בבוקר 'מה קרה לי, אני לא מאמן נבחרת אנגליה'. בכל הכנות זה חסך לי החלטה מכיוון שאני שמח בטוטנהאם. אני מקווה שרוי יצליח. שמחתי לשמוע את השם שלי מוזכר, ואני היסטוריה".

רדנאפ הבהיר כי יתמקד מעתה בטוטנהאם. "אני לא מוטרד", הסביר. "יש לי עבודה נפלאה ואני בר מזל. יש הרבה מועמדים שהם חכמים ממני ומאמנים ברמות נמוכות יותר. יש לי מזל שאני מדריך קבוצה שנמצאת בין ארבע או חמש הראשונות, ואחת הטובות ביותר במדינה. אני לא מרגיש שמישהו חייב לי משהו. אני מצפה לחופשת הקיץ. הייתה לי שנה קשה".

מי שנשאל על סיכויי ההצלחה של נבחרת שלוש האריות, הוא פרנקו באלדיני, לשעבר הג'נרל מנג'ר של הנבחרת, שהוגרלה יחד עם צרפת, שבדיה ואוקראינה ביורו הקרוב. באלדיני העריך: "זו עבודה קשה. כולם מצפים למשהו טוב מאוד מהנבחרת, אבל זה לא הולך להיות קל. היריבות של הנבחרת חזקות מאוד והשחקנים האנגלים בסוף השנה עייפים מאוד. זה עשוי להוות פקטור משמעותי. בגביע העולם לא קיבלנו את ווין רוני במיטבו. הוא מסוג השחקנים שיכולים לעשות את ההבדל אם הוא כשיר. העובדה שהוא מורחק משני המשחקים הראשונים היא בעיה".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully