וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המוות של ג'וניור סיאו, הקללה של סן דייגו

3.5.2012 / 10:26

ה-NFL מתאבלת על הכוכב שהתאבד, ובסן דייגו מדוכדכים מקללת הצ'ארג'רס 1994, שהגיעו לסופרבול ומאז איבדו שמונה שחקנים: "מקווים שזה לא מסר לבא בתור"

מספר שעות לאחר מותו של ג'וניור סיאו, לשעבר הליינבקר של סן דייגו, מיאמי וניו אינגלנד, התקשה עולם הפוטבול לעכל את הבשורה. סיאו נמצא על ידי זוגתו בביתם בפאתי סן דייגו ללא רוח חיים, לאחר שעל פי השערת המשטרה ירה בעצמו למוות ברובה.

"אלוהים, עכשיו מאוחר מדי, אבל היית צריך לקחת אותי", התייפחה לואיס סיאו, אמו של ג'וניור, בנאום מרגש, "זה לא מובן ולא ברור, אני בהלם מוחלט".

שחקני ה-NFL התקשו לעכל את הבשורה. ניו אורלינס סיינטס נמצאת במשבר חמור בעקבות פרשת ההתערבות על פגיעות בשחקני יריב, אבל הקוורטרבק של הקבוצה דרו בריס העמיד את הנושא בראש סדר העדיפויות. "כל כך קשה לשמוע את החדשות האלה", אמר בריס, ששיחק עם סיאו בסן דייגו, "ג'ונבאג, החבר שלי. החבר הכי טוב לקבוצה ששחקן צעיר יכול לבקש. הוא יחסר לי כל כך".

"הוא היה הגיבור שלי", אמר זאק תומאס, לשעבר הליינבקר של מיאמי, "אליל, מודל לחיקוי, רציתי לעשות את מה שהוא עושה על המגרש. קיבלתי הזדמנות לשחק אתו, עם האליל שלי. אני לא יודע איך לעכל את החדשות האלה. אני הרוס, איבדתי את הגיבור ואת החבר שלי".

באוקטובר 2010 נפלה מכוניתו של סיאו מצוק, אבל הוא יצא בחבלות קלות. זה קרה מיד לאחר שנעצר ושוחרר בשל תלונת חברתו על תקיפה, מה שהביא לחשד של ניסיון התאבדות, שהוכחש על ידי סיאו והסובבים אותו. לאחר המקרה הזה אמר עד ראייה: "הוא יצא בלי פגע והלך שם כאילו כלום לא קרה. זה ג'וניור סיאו, הוא בלתי פגיע".

כעת, הוא הפך לחבר השמיני בצ'ארג'רס של 1994, הקבוצה היחידה בתולדות המועדון שהגיעה לסופרבול, שמצא את מותו. כמו כל שבעת האחרים, גם הוא היה מתחת לגיל 45.

בתוך 18 חודשים מהמשחק שבו הובסו הצ'ארג'רס על ידי סן פרנסיסקו פורטי ניינרס 49:26 קיפחו שניים מהשחקנים את חייהם. הליינבקר דיוויד גריגס נהרג בתאונת דרכים ב-1995, והרץ האחורי רודני קאלבר נספה בתאונת מטוס בפלורידה ב-1996. ליינבקר נוסף, דאג מילר, נהרג כשספג שתי מכות ברק ביולי 1998 בקולורדו. הסנטר כריס וייטלי ושחקן הקו כריס מימס נמצאו מתים כשהם בני פחות מ-40. שני שחקני ההגנה שון לי ולי בוש הלכו לעולמם ב-2011 בשל כשלים בליבם. כעת, הפך סיאו לשחקן השמיני בסגל שכבר אינו בין החיים.

"זה פשוט מטורף. מטורף", אמר נטרון מינס, לשעבר הרץ האחורי של הקבוצה, "יותר מדי אנשים מתו. אין בזה שום היגיון, הפסקתי לנסות להבין את זה. אתה פשוט מקווה שמישהו שם למעלה יפסיק לשלוח מסרים לשחקנים של הקבוצה ההיא שהם הבאים בתור".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully