וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכב הפוטבול ג'וניור סיאו מת. ההשערה: התאבדות

2.5.2012 / 22:27

הליינבקר של סן דייגו נמצא מת בביתו, כנראה התאבד בירייה. השחקן השמיני של קבוצת הסופרבול מ-1994 שאינו בחיים

טרגדיה גדולה ב-NFL. ג'וניור סיאו, אחד הליינבקרים הדומיננטיים בליגה בעשרים השנים האחרונות, הלך לעולמו בגיל 43. על פי דיווחים, רופאים הוזעקו לביתו של סיאו באזור סן דייגו לאחר שירייה נשמעה ממנו, ונאלצו לקבוע את מותו. ההשערה הראשונה היא של התאבדות.

סיאו בילה את מרבית שנותיו בסן דייגו צ'ארג'רס, והפך לאחד משחקני ההגנה הטובים והנערצים במשחק. הוא השחקן השמיני (!) מסן דייגו של 1994, שהגיעה לסופרבול, שהלך לעולמו בגיל צעיר. "כל הצ'ארג'רס באבל, אנו שולחים תפילות למשפחתו", נמסר מסן דייגו.

סיאו, שפרש ממשחק לפני שלוש שנים, נבחר על ידי הצ'ארג'רס ב-1990 והפך לשחקן עם אימפקט גבוה. הוא נבחר 12 פעמים לפרובול ובילה את מיטב שנותיו בסן דייגו, עד ששוחרר ב-2002 ומצא בית חדש, תחילה במיאמי דולפינס ולאחר מכן בניו אינגלנד פטריוטס. ב-2010, שנה לאחר פרישתו, הידרדר רכבו מצוק והוא נפצע קל, והשמועות דיברו כבר אז על ניסיון התאבדות. זה קרה שעות ספורות לאחר שנאסר בעקבות תלונה של זוגתו על תקיפה.

סיאו היה אחד הספורטאים הנערצים ב-NFL בשני העשורים שבהם שיחק פוטבול. הוא נולד בקליפורניה להורים שהיגרו מסמואה האמריקאית. ושיחק בתיכון כליינבקר וכטייט אנד. באוניברסיטת דרום קליפורניה המשיך כליינבקר, ונשאר באזור כשנבחר על ידי הצ'ארג'רס בדראפט 1990 במקום החמישי. הוא הצהיר לא אחת על רצונו לסיים את הקריירה כצ'ארג'ר, אולם לאחר עונת 2002 הועבר מהקבוצה בטרייד עם מיאמי. לאחר שפרש ב-2006, סיאו חזר בו מההודעה וחתם בניו אינגלנד, בשורותיה נפרד מתמיד מהמשחק לאחר עונת 2009.

ברשותו של סיאו היו מספר עסקים והוא הקים קרן שעודדה אבות צעירים לשלם דמי מזונות. הוא היה נשוי 12 שנה לג'ינה דבור, והשניים התגרשו ב-2002. משם התנהלו חייו של סיאו במדרון חלקלק, תרתי משמע, עד הסוף המר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully