וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: 0:2 ענק לניוקאסל על צ'לסי

סיסה סיפק שני טילים מדהימים שהוציאו את הבלוז מהמירוץ למקום הרביעי. טוטנהאם עדיין שם, עם 1:4 על בולטון

אנגליה עוד לא ממש נרגעה מהדרבי הגדול של מנצ'סטר, והערב (רביעי) הושלם לו המחזור ה-36 בפרמיירליג בסימן המאבק המתמשך על ליגת האלופות. המשחק המרכזי של הערב היה למעשה קרב ישיר על המקום הרביעי, ובסיומו השיגה ניוקאסל 0:2 ענק על צ'לסי כדי לפתוח פער של ארבע נקודות מהבלוז. אלא שמי שממשיכה לשמור על הכרטיס לליגת האלופות, לפחות נכון לרגע זה, היא טוטנהאם שהביסה את בולטון 1:4 בריבוק סטדיום. כעת המגפייז והתרנגולים רחוקים נקודה בלבד מארסנל, שבמקום השלישי.

צפו בניצחון של ניוקאסל ובשערים של סיסה

צ'לסי - ניוקאסל 2:0

מה תגידו על המגפייז המופלאים? הקבוצה הנהדרת של אלן פארדיו השיגה הערב את אחד הנצחונות הכי גדולים שלה העונה, והוכיחה שאסור, פשוט אסור להספיד אותה. אז נכון, אחד משני המשחקים שנותרו לניוקאסל עד תום העונה יהיה מול מנצ'סטר סיטי, ביום ראשון הקרוב, ובכל זאת המגפייז נמצאים מרחק פסע מהישג פשוט ענק. צ'לסי, מנגד, יצאה מהמירוץ על המקום הרביעי, ואם ברצונה לשחק בליגת האלופות בעונה הבאה היא תהיה חייבת לנצח את באיירן מינכן בגמר.

ומי אמון על הניצחון הגדול הזה? נכון, פאפיס סיסה. החלוץ הלוהט בממלכה המשיך את מחצית העונה המרהיבה שלו, כשכיכב עם צמד פשוט ענק. זה התחיל בדקה ה-19, כשדוידה סנטון שלח כדור רוחב וסיסה הקפיץ פעם אחת ושלח פצצה גדולה לחיבוריו של פטר צ'ך. הבלוז היו לא פחות מסוכנים, עם ההרכב החזק ביותר שכלל את פרננדו טורס, אך זה לא הספיק. עשר דקות של זמן פציעות נוספו למשחק, בעיקר בשל פציעה קשה של שיק טיוטה שהורד על גבי אלונקה, וזה אפשר לנו לקבל את אחד משערי העונה, מתנת סיסה כמובן. הפעם הסנגלי האדיר שלח פצצה מדהימה מהאוויר עם החלק החיצון של הנעל הישר לרשת העליונה של צ'ך המופתע, וקבע את תוצאת המשחק. ניצחון פשוט גדול לניוקאסל.

צפו בצמד המדהים של סיסה

בולטון - טוטנהאם 4:1

האירוע המרגש של המשחק התרחש עוד לפני שריקת הפתיחה, כאשר לראשונה מאז התמוטט על כר הדשא לפני חודש וחצי (מול טוטנהאם בגביע, אגב) וכבר היה על סף מוות, שב פבריאס מואמבה לאצטדיון ריבוק. הקשר האהוב זכה לאהבה אינסופית מהקהל המקומי, ואף הזיל דמעה. "הלוואי והייתי משחק", אמר מואמבה. "אני מתחזק מיום ליום, ושמח להיות כאן עם האוהדים. אני בר מזל שאני בכלל מסוגל ללכת ולעשות דברים באופן נורמאלי".

המשחק עצמו של הוונדררס היה קצת פחות משמח. לוקה מודריץ' העלה את התרנגולים ליתרון עם פצצה מדהימה לחיבורים בדקה ה-37, ולאחר שנייג'ל ריאו קוקר הצליח להשוות בדקה ה-51 הגיעו רפאל ואן דר וארט (60) ועמנואל אדבאיור (62, 69) וסידרו לאורחת את הניצחון הגדול. טוטנהאם מתאוששת מהתקופה הלא פשוטה שעברה עליה לאחרונה ושומרת על המקום הרביעי, כשניוקאסל נושפת בעורפה. המשחקים שנותרו להארי רדנאפ: אסטון וילה ופולהאם.

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully