וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: סן ז'רמן צימקה את הפער ממונפלייה לשלוש נקודות

אחרי 0:2 על סנט אטיין, גם ליל בתמונה עם 0:1 על ניס. 27 דקות לבן בסט ב-0:0 של ברסט. משחקו של בן שהר נדחה

לאחר שמונפיילה אכזבה עם 2:2 בלבד מול אוויאן הקטנה, נמשך הערב (רביעי) המחזור הצרפתי עם שמונה משחקים נוספים. במשחק המרכזי גברה פריס סן ז'רמן 0:2 על סנט אטיין וצימקה את הפער לשלוש נקודות בלבד. גם ליל בעניינים אחרי 0:1 על ניס והיא נמצאת במרחק חמש נקודות מהפסגה. הקרב על מקום בליגה האירופית נמשך, כשראן הפסידה לבורדו 2:0, וליון ניצלה זאת כשהביסה את ולנסיין 1:4. עדן בן בסט שיחק 27 דקות ב-0:0 של ברסט עם טולוז. משחקם של אוקזר ובן שהר בדיז'ון נדחה ליום חמישי (20:00) בגלל מגרש מוצף.

פריס סן ז'רמן - סנט אטיין 0:2

הקבוצה של קרלו אנצ'לוטי חוזרת למאבק האליפות ובעקבות הניצחון הביתי היא רחוקה שלוש נקודות בלבד ממונפלייה, שלושה מחזורים לסיום. ננה הברזילאי דייק מהנקודה הלבנה והעלה את סן ז'רמן ליתרון עם ה-17 שלו העונה. המארחים חיכו עד הדקה ה-88 כדי לסגור את הסיפור, אז חאבייר פסטורה ניצל בישול של כריסטוף ז'אלה וחתם את הניצחון. המאבק על אליפות הליג 1 נפתח מחדש. סנט אטיין השישית נעצרה אחרי ארבעה משחקים ללא הפסד.

ניס - ליל 1:0

האם האלופה המכהנת באמת מסוגלת לשמור על התואר? כנראה שלא, שכן אחרי המשחק הערב נותרו שלושה משחקים בלבד עד תום העונה וליל צריכה לסגור פער בן חמש נקודות, ובכל זאת ראוי להחמיא לקבוצה של רודי גרסיה שרשמה הערב ניצחון ליגה רביעי ברציפות. טוליו דה מלו כבש את השער היחיד במשחק בדקה השישית, והאורחת משיגה שלוש נקודות מאוד חשובות שבוע וחצי לפני משחק העונה שלה: קרב אדיר במונפיילה. ניס, מצידה, תמשיך להיאבק על מקומה בליגה העליונה ככל הנראה עד תום העונה.

ליון - ולנסיין 1:4

המשחקים שנותרו לליון עד תום העונה די קלים, ואמורים לסדר לרמי גארד ושחקניו את המקום הרביעי המוביל לליגה האירופית, בעיקר בהתחשב במשחק החסר שעוד נותר להם. בדיוק לשם הם העפילו הערב בזכות ההפסד של ראן בבורדו, ובזכות הרביעיה הנינוחה. ליסנדרו לופס העלה את המארחת ל-0:1 בדקה ה-35, רנו קוהאד השווה בפנדל בדקה ה-38, אך כריס (69), לופס (72) וג'ימי בריאן (88) סידרו לליון את שלוש הנקודות.

בורדו - ראן 0:2

רצף של ארבעה ניצחונות ליגה נקטע הערב, ובשל כך איבדה ראן את המקום הרביעי. אם לוקחים בחשבון את שני המשחקים הקרובים של הקבוצה, מול מונפלייה ופאריס סן ז'רמן, ניתן רק לנחש כי המשימה של פרדריק אנטונטי עתידה להיות מאוד קשה. לודוביק אוברניאק (51) ולנדרי נ'גמו (58) כבשו לבורדו.

ברסט - טולוז 0:0

אף שכל נקודה תהיה ככל הנראה גורלית בנוגע לעתידה של ברסט בליגה העליונה, המארחת בוודאי תתקשה להתלונן על השגת נקודה מול המדורגת שביעית, שעדיין חולמת על מקום באירופה. אלא שהכושר הרע בו מצויה טולוז נמשך הערב עם משחק שלישי ברציפות ללא ניצחון. הצ'אנס הגדול ביותר של המארחת הגיע בדקה ה-70, כשברסט קיבלה כדור עונשין מ-11 מטרים, אלא שברונו גרוז'י בעט את הפנדל החוצה, והמשחק הסתיים ללא שערים. עדן בן בסט נכנס בדקה ה-63.

תוצאות נוספות

אז'קסיו - סושו 1:2
כבשו לאז'קסיו: כריסטיאן קינקלה (פנדל, 74), רישאר סוקרייה (85). לסושו: סלואן פריבא (58)

קון - לוריין 0:1
לקון: תומא הורטו (67)

מארסיי - נאנסי 0:1
למארסיי: לואיק רמי (31)

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully