וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אוסטריה הודיעה כי תחרים את יורו 2012

הקנצלר ורנר פיימן הודיע כי היא תומכת בעמדת גרמניה ולא יגיע לאוקראינה, כמחאה על מאסרה של רה"מ לשעבר טימושנקו

האם יורו 2012 עומדת בפני סכנת קיום ממשית? אולי לא, אבל אולי היום (רביעי) החל גל של החרמות, שיצבור תאוצה. כזכור, בתקופה האחרונה מדינות אירופה השונות מתלוננות כנגד מדיניותה של ממשלת אוקראינה ומאסרה של ראש הממשלה לשעבר יוליה טימושנקו, שאף התלוננה על התעללות מצד הסוהרים.

בימים האחרונים נשמעה קנצלרית גרמניה אנגלה מרקל, כשהיא טוענת כי מדינתה תחרים את היורו במידה שטימושנקו לא תשוחרר וכעת דווקא השכנה אוסטריה, היא זו שהחליטה לעשות את הצעד הראשון בזירה הפוליטית-ספורטיבית.

האוסטרים, שאירחו יחד עם שוויץ את היורו הקודם, אומנם לא העפילו לטורניר הנוכחי, אולם היום הודיעה ממשלת אוסטריה כי היא לא תגיע לטורניר "מסיבות פוליטיות", כך מסר הקנצלר ורנר פיימן. "אנחנו מודאגים מהמצב באוקראינה ובמיוחד מתנאיה של ראש הממשלה לשעבר טימושנקו", מסר פיימן, "לכן אנחנו תומכים בעמדת גרמניה, שקוראת לחרם פוליטי על יורו 2012".

נציגים בממשלה האוסטרית ביטלו את האפשרות לפיה במידה ששאר המדינות יחרימו את הטורניר, המשחקים שיועדו להתקיים באוקראינה יעברו לאוסטריה, לה כאמור יש אצטדיונים מוכנים מהטורניר הקודם. יחד עם זאת, ההחרמה הרשמית הראשונה בהחלט יכולה להיות פתח לבעיות נוספות, קצת יותר מחודש לפני שריקת הפתיחה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully