וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ביברס נאתכו כבש, גילי ורמוט בישל

הקשר כבש את התשיעי שלו העונה ב-2:2 הביתי מול זניט. אומוניה בגמר הגביע, דה חראפשחאפ קרובה למבחנים

ביברס נאתכו כבש הערב (רביעי) את שער הליגה התשיעי שלו העונה ב-2:2 הביתי של רובין קאזאן עם האלופה זניט סנט פטרסבורג. בעקבות הנקודה, קאזאן נותרה במקום השביעי. עד לסיום הליגה נותרו שני מחזורים והקבוצה של נאתכו (90 דקות) איבדה כמעט כל סיכוי לתפוס את המקום השני המוביל למוקדמות ליגת האלופות. בשבוע הבא, תפגוש קאזאן את דינמו מוסקבה בגמר הגביע הרוסי ותנסה לזכות בתואר ולהבטיח כרטיס לאירופה.

אלכסנדר ריאזנצב העלה את קאזאן ל-0:1 כבר בדקה השמינית והיתרון נשמר עד להפסקה. זניט פתחה מצוין את המחצית השנייה ובדקה ה-50 בישל אנדריי ארשבין את השוויון לסרגיי סמאק, שהקפיץ מעל נאתכו ושלח לרשת. הרגע הגדול של נאתכו הגיע כעבור תשע דקות. הקשר הישראלי השתלט על כדור שנהדף מהגנת זניט וירה כדור חזק שפגע בשחקן הגנה וחדר פנימה. אלא שגם הפעם קאזאן לא הצליחה לשמור על היתרון וארשבין איזן בדקה ה-68. תיקו שלישי ברציפות לקאזאן.

* בפלייאוף התחתון ברוסיה, דני בונדר לא נכלל בסגל וולגה שהפסידה במגרשה 3:1 לטרק גרוזני והתקרבה מאוד למשחקי המבחן נגד הירידה.

* משחק התחתית הגורלי של דה חראפשחאפ מול אקסלסיור הסתיים ב-2:2 והעביר את ההכרעה למחזור האחרון. גילי ורמוט שיחק 90 דקות ובישל לסופיאן אל חסנאווי את השער שהעלה את הסופר איכרים ל-0:1 בדקה ה-24. אקסלסיור הפכה, לפני שמייקל דה ליו איזן בדקה ה-78. המשחק, אגב, הופסק בדקה ה-85 למספר דקות בעקבות סופת רעמים. דה חראפשחאפ מקדימה את יריבתה בשתי נקודות כאשר במחזור האחרון יתארחו ורמוט וחבריו אצל דן האג בעוד אקסלסיור תארח את פ.ס.וו איינדהובן. הקבוצה במקום ה-17 תמשיך למבחנים בעוד נועלת הטבלה יורדת אוטומטית.

* אומוניה ניקוסיה עלתה לגמר הגביע הקפריסאי למרות הפסד 1:0 לאתניקוס אכנאס ובזכות הניצחון הביתי 0:3 מהמשחק הראשון. יובל שפונגין שיחק 90 דקות, דדי בן דיין לא שותף. אומוניה, שהיא מחזיקת הגביע, תתמודד בגמר ב-16 במאי מול א.א.ל לימסול ותנסה לזכות בתואר בפעם ה-14 בתולדות המועדון.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully