וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'רארד פיקה בדרך חזרה למנצ'סטר יונייטד?

באנגליה וספרד טוענים שהבלם בדרך להתאחד עם קבוצתו בעבר בסיום העונה. קרויף: "ההחלטה של גווארדיולה נכונה"

עוד עסקת ענק מתקרבת בקיץ? בעיתוני אנגליה וספרד טוענים היום (רביעי) בתוקף שג'רארד פיקה הולך לחזור למנצ'סטר יונייטד, בה שיחק בין 2004 ל-2008. הבלם, שלא מסתדר בברצלונה בשנים האחרונות, עשוי לחבור בחזרה לסר אלכס פרגוסון, שמאס בהגנה החלשה של קבוצתו, הגנה שככל הנראה תעלה לו באליפות הפרמיירליג העונה. הסקוטי מעוניין להשיב לחיקו את הבלם, שלא הרבה לקבל אצלו קרדיט בסיבוב הראשון באולד טראפורד.

פיקה הגיע ליונייטד בגיל 17, מקבוצת הנוער של ברצלונה והוא שיחק במדי השדים האדומים רק 12 משחקים, כשהוא מושאל לעונה אחת לסראגוסה הספרדית. בתחילת עונת 2008/09 הוא שב לספרד, לקבוצת האם שלו ברצלונה, בדיוק עם הגעתו לקבוצה של פפ גווארדיולה. פיקה היה חלק מהותי מהקבוצה הגדולה של ברסה בשנים האחרונות וזכה עם הקבוצה בכל התארים, אליה הוביל אותה פפ, אולם השניים הסתכסו העונה, בין היתר על רקע הקשר של פיקה עם חברתו, הזמרת הקולומביאנית שאקירה. פיקה נותר מחוץ להרכב במספר משחקים חשובים של ברצלונה ולמרות עזיבתו של גווארדיולה בסיום העונה, ייתכן שפרגוסון ינצל את המצב ויחזיר אותו לחיקו. ביונייטד, פיקה היה חלק מהסגל שזכה באליפות ובליגת האלופות ובמגן הקהילה ב-2007/08.

בנוסף, הכדורגל העולמי ממשיך להתייחס להחלטה של פפ גווארדיולה לעזוב את ברצלונה בתום העונה. הערב הגיע תורו של יוהאן קרויף, מאמן העבר האגדי, שדווקא הסכים עם ההחלטה של המאמן המוערך. "אני חושב שזה נכון מצידו, כי העבודה הזאת מאוד מעייפת. הוא עשה עבודה פשוט מצוינת וצריך הרבה כוח כדי להמשיך, במיוחד בתקופה כזו קשה עם כל כך הרבה שינויים".

"לכל אחד מגיע לחיות כמו שהוא רוצה, ואם פפ רוצה לקחת חופשה אחרי תקופה כל כך ארוכה ולנוח קצת, אני חושב שזה מגיע לו", אמר מי שאימן את הדרים טים המקורית, ואף העניק לגווארדיולה את הופעת הבכורה שלו כשחקן בברצלונה אי שם ב-1990. "אני מעריך שהוא יחזור למועדון, בין אם כמאמן בו בתפקיד אחר".

קרויף התבקש לתת ציון לעונה של ברצלונה ואמר: "גבוה. כולם רוצים לנצח, אבל אם הגעת לשבועות האחרונים של העונה עם סיכוי לזכות בכל התארים, היתה לך עונה מצוינת. לריאל היה חוסר מזל לפגוש את ברצלונה הגדולה בעונה שעברה, אי אפשר להיות מאוכזב במצבים כאלה". לבסוף, נשאל מאמן העבר את מי הוא מעדיף - ליאונל מסי או כריסטיאנו רונאלדו: "מסי, בגלל הקשר שלו עם הכדור. הכל אצלו טכני, ויש לו בייבי פייס שכולם אוהבים".

כדורגל ספרדי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully