וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אודי גל חוזר לאולימפיאדה, במדי ארצות הברית

שייט העבר הישראלי יאמן את צמד השייטות האמריקאיות במפרשיות מדגם 470. "אמשיך להיות שגריר נאמן של המדינה"

אודי גל, שייט ה-470 שעד לקמפיין האולימפי האחרון היה שותפו של גידי קליגר, יחזור למשחקים האולימפיים בלונדון 2012, הפעם מזווית קצת שונה. גל (32), שפרש לפני כשנתיים משייט תחרותי, מונה לפני כחודש לאמן את נבחרת הנשים של ארצות הברית (מדגם 470), תפקיד יוקרתי שגם טומן בחובו ציפיות רבות. במסגרת התפקיד יאמן גל את הצמד האולימפי אמנדה קלארק ושרה ליהן, במטרה להביא לארצות הברית מדליה אולימפית ראשונה במפרשיות 470 לנשים מאז סידני 2000.

הקשר עם גל נוצר לפני מספר חודשים, לאחר הפקת לקחים שנעשתה באיגוד השייט האמריקני בעקבות המשחקים האולימפיים בבייג'ינג. באיגוד החליטו על שדרוג ארגוני כלל מערכתי, מה שכלל הקצאת תקציבים גדולים יותר לענף והבאת אנשי מקצוע חדשים מהמעלה הראשונה.

לאחר תהליך היכרות ותקופת ניסיון, הוחלט לבחור בשייט העבר הישראלי על פניהם של מועמדים אחרים. ואכן, את פירות הבחירה כבר ניתן לראות. רק בשבוע שעבר זכה הצמד במדליית כסף בשבוע "הייר", אחת משבע התחרויות של גביע העולם, שנחשב ליוקרתי ביותר בסבב ומתאפיין בתנאים זהים למשחקים האולימפיים.

עבור הצמד מדובר במדליה ראשונה בתחרות בסדר גודל שכזה, מה שנותן תקווה רבה באשר לסיכויים באולימפיאדה. כעת, מישירים גל והצוות את מבטם אל עבר האתגר בלונדון, כאשר סיבות לאופטימיות, כאמור, לא חסרות.

"על אף שאני מייצג את ארצות הברית, הדגל הישראלי תמיד צמוד אליי בסירה, בדיוק כפי שנשאתי אותו בגאווה כספורטאי נבחרת ישראל", אמר אודי גל. "זאת הזדמנות גדולה עבורי, שעשויה לפתוח את הדלת גם למאמנים ישראלים אחרים. בכל מקרה, אמשיך להיות שגריר נאמן של המדינה ואייצג אותה בכבוד ובגאווה", סיכם השייט.

לונדון 2012 בוואלה! ספורט

  • עוד באותו נושא:
  • אודי גל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully