וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב הביסה את מ.כ. הבקעה 76:99

רבע שלישי של 15:32 סייע לצהובים לברוח ולעלות ל-0:1 בסדרת רבע הגמר. שישה שחקנים קלעו בספרות כפולות

לראשונה העונה, עלתה הערב (רביעי) מכבי תל אביב למשחק בידיעה שהיא לא עתידה לפקוד את שדה התעופה זמן קצר אחריו. יומיים אחרי שזכתה בליגה האדריאטית, הותירה קבוצתו של דיוויד בלאט את הרגל על דוושת הגז, ולא התקשתה להביס את מ.כ. הבקעה 76:99 במשחק הראשון של רבע גמר הפלייאוף. למרות העומס הרב, שכעת צפוי להשתחרר במעט, האלופה ממשיכה להראות שהיא לא מזלזלת באף משחק או קבוצה, ועל כך ראוי להוריד בפני בלאט את הכובע.

למשך מרבית המחצית הראשונה הצהובים דווקא היו די מנומנמים, והמדורגת שמינית, שהשתחלה לפלייאוף ממש ברגע האחרון, ניצלה זאת כדי להישאר קרוב-קרוב. למרות היעדרותו של פול דילייני הפצוע, שלא ישוב לשחק עוד העונה, הראו הישראלים של הבקעה יכולת טובה, כשערב טוב מאוד של טרוי גילנווטר הספיק כדי לעלות ליתרון קטן. בהמשך האורחת פשוט נפלה מהרגליים והעומק והאיכות של הצהובים נתן את אותותיו, ובכל זאת קשה לבוא בטענות לקבוצה של אבי אשכנזי, שנאלץ לתפקד עם שלושה זרים בלבד.

אם כך, מכבי תל אביב עולה ל-0:1 ברבע הגמר, וחלקות נקודות יפה שכללה שישה שחקנים בספרות כפולות בוודאי תשמח את בלאט, וכך גם יכולת פשוט מצוינת של שון ג'יימס. האלופה לא אמורה להתקשות גם בהמשך הסדרה, וכעת ניתן רק לשער כי הצהובים ינצלו את הזמן הקרוב על מנת לקבל מעט מנוחה נדרשת כדי להגיע מוכנים לפיינל פור. העונה הארוכה עוד רגע נגמרת לה, ובכל זאת מכבי תל אביב עדיין עומדת על הרגליים.

מהלך המשחק

הצהובים פתחו טוב יותר ועלו ל-2:8 ולאחר מכן ל-12:17, כשהאיש הבולט שלהם ברבע הראשון היה דייויד בלו. אלא שהבקעה לא הגיע ליד אליהו כדי להרים ידיים, ויכולת פנטסטית של רטוי גילנווטר בצירוף שלשה של ניר כהן סייעה לה לפגר 22:20 בלבד בסיום הרבע הראשון. כהן וגור פורת צלפו שתי שלשות נוספות וכבר העלו את הבקעה ל-25:30 ברבע השני, והאורחת המשיכה לשמור על יתרון קטן גם בדקות הבאות, כשמנגד קית' לנגפורד ויוגב אוחיון החטיאו ואיבדו. אותו אוחיון בדיוק קלע ארבע נקודות רצופות כדי להשלים מהפך ולקבוע 33:37, כששון ג'יימס עשה פחות או יותר מה שהוא רוצה בצבע הדליל. לנגפורד חיפה על הדקות הלא טובות עם שלשה ממש על הבאזר, ולחדרי ההלבשה ירדה מכבי תל אביב כשהיא מוליכה 42:47.

ליאור אליהו, שון ג'יימס ושלשה של יוגב אוחיון העלתה את הצהובים ל-46:54 בפתיחת הרבע השלישי, כשחמש רצופות של לנגפורד קבעו 49:61. דווין סמית' תפר שלשה והוסיף דאנק יפהפה, והפער צמח ל-51:70. בלו התכבד בנקודות האחרונות של הרבע (שהסתיים ב-15:32), ולעשר הדקות האחרונות עלתה האלופה כשהיא מוליכה 57:79. מיותר לציין כי הרבע האחרון כולו היה גארבג' טיים אחד ארוך. גיא פניני צלף נקודות ראשונות שלוש דקות לסיום, אז נכנס גם הילד עידן זלמנסון, והתכבד אף הוא בסל קליל, כשגם אלון שטיין עלה על הלוח עם שלשה מהפינה. הפער צמח וצמח, ורק שריקת הסיום גאלה את הבקעה המסכנה מייסוריה.

סטטיסטיקה

קלעו למכבי תל אביב: יוגב אוחיון 16 (4 מ-6 ל-2, 5 מ-6 מהקו, 3 ריבאונדים, 4 חטיפות, 7 אסיסטים), קית' לנגפורד 16 (4 ריבאונדים, 6 אסיסטים), שון ג'יימס 15 (7 ריבאונדים, 3 אסיסטים, 3 חסימות), דייויד בלו 15 (3 מ-6 ל-3), דווין סמית' 14 (3 חטיפות), ליאור אליהו 10, עידן זלמנסון 5, אלון שטיין 3, ריצ'רד הנדריקס 3, גיא פניני 2.

קלעו לבקעה: טרוי גילנווטר 22, פרנק רובינסון 11 (5 איבודים), ניר כהן 11 (2 מ-3 ל-3), גור פורת 9, דיון דאוול 9 (2 מ-3 ל-3, 9 ריבאונדים), יחזקאל סקוורר 8 (2 מ-3 ל-3), שמוליק ברנר 4 (6 אסיסטים), איתי גרינבוים 2, טוהר חיימוביץ' וחן שרעבי שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully