וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: טל בן חיים מבוקש בפרטיזן בלגרד

הבלם שירד עם פומפי ליגה עשוי להתאחד מחדש עם גרנט אצל האלופה. למרות זאת, השכר הגבוה שלו עשוי לטרפד את הגעתו

האם בלם נבחרת ישראל טל בן חיים יעבור הקיץ לסרביה ויתאחד עם אברהם גרנט אצל האלופה פרטיזן בלגרד? בסרביה טוענים כי הבלם הוותיק מועמד לחזק את הקבוצה. סוכנו של בן חיים פיני זהבי כבר הבהיר בשבוע שעבר שבן חיים לא ישחק בליגה השלישית בעונה הבאה, אחרי שירד עם פורטסמות ליגה.

בן חיים נחשב לאחד השחקנים היקרים ביותר בליגה השנייה באנגליה עם משכורת שבועית של 36 אלף ליש"ט (כ-2 מיליון ליש"ט עד תום החוזה שלו), והוא מחזיק בחוזה לעונה נוספת בפורטסמות. אלא שהפרידה בין הקבוצה לשחקן היא בלתי נמנעת, כשגם האוהדים לא מחבבים בלשון המעטה את הבלם. בדיווח בסרביה מזכירים את שכרו הגבוה של בן חיים, שעשוי לטרפד את העסקה הזו, ומעלים גם את האפשרות שארונה דינדאן, ששיחק אף הוא תחת גרנט בפורטסמות, יצטרף.

בן חיים, 30, גדל במכבי תל אביב, וב-2004 הוא החל את הקריירה האירופית שלו בבולטון. לאחר מכן הוא חתם בצ'לסי לארבע עונות, אבל לאחר מינויו של גרנט לתפקיד המאמן, הבלם לא מצא את מקומו ואף העביר ביקורת על גרנט כשאמר: "ידעתי ששום דבר טוב לא ייצא מזה שגרנט יגיע לצ'לסי". בהמשך עבר בן חיים למנצ'סטר סיטי, הושאל לסנדרלנד וב-2009 הוא חתם בפורטסמות. אחרי השאלה לווסטהאם, שם התאחד פעם נוספת עם גרנט, שב בן חיים לפורטסמות והעונה ירד איתה כאמור לליגה השלישית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully