וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דויד סילבה: "מאנצ'יני הסיט את הלחץ מאיתנו וכך חזרנו"

במנצ'סטר סיטי ממשיכים להתלהב מהמקום הראשון וממחיקת הפער מיונייטד, הקשר: "אנחנו מוכנים כעת לזכות באליפות"

במנצ'סטר סיטי עדיין לא נרגעו מהניצחון הגדול בדרבי שמקרב את הקבוצה של רוברטו מאנצ'יני לזכייה באליפות. סיטי כבר הייתה בפיגור של שמונה נקודות מיונייטד, ובכל זאת קאמבק נפלא סידר לקבוצה את ראשות הטבלה כשנותרו שני מחזורים לסיום העונה. דויד סילבה שייך את הקאמבק האדיר שהקבוצה עשתה למלחמה הפסיכולוגית של מאנצ'יני.

"הניצחון בדרבי זה רגע חשוב עבורנו מבחינה פסיכולוגית, מכיוון שאנחנו יודעים שהיינו צריכים לנצח", הבהיר סילבה. "עשינו את זה ועכשיו זה נותן לנו את הביטחון שאנחנו צריכים לקראת שני המשחקים האחרונים. אף פעם לא היה מצב שבו הרמנו לגמרי ידיים במאבק על האליפות, אבל הגענו למצב הזה כשידענו שזה הולך להיות קשה. אולי רוברטו הסיט את הלחץ מאיתנו על ידי כך שהוא אמר שההכרעה הושגה. זו עונה ארוכה וקשה מאוד. חשוב מאוד שנסיים את העבודה עכשיו".

לקראת שני המשחקים האחרונים, סילבה כבר יודע מה צריך לעשות: "אנחנו לא צריכים לחשוב על יונייטד. עברנו את השלב המנטלי הזה עכשיו, ואנחנו מוכנים לזכות באליפות. אנחנו לא מתמקדים ביונייטד אלא בעצמנו. ניצחנו אותם שם וניצחנו אותם כאן. שלא תבינו אותי לא נכון, יונייטד היא קבוצה נהדרת. הם זכו בתארים רבים, אבל כמו שאני אומר, כבר ניצחנו אותם".

כדורגל אנגלי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully