וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צרפת: תיקו דרמטי למונפלייה, שחקנים החליפו מהלומות

המוליכה קיבלה פנדל (93) מול אוויאן, קמארה החטיא והקבוצות נפרדו ב-2:2. 4 שחקנים הורחקו. פ.ס.ז' תצמק לשלוש נקודות?

האם סיפור האליפות בצרפת נפתח מחדש? מונפלייה, שנחשבה למועמדת הבכירה לזכות העונה בתואר, סיימה הערב (שלישי) ב-2:2 מול אוויאן המפתיעה במשחק שפתח את המחזור ה-35 בליגה. כשנותרו לה שלושה משחקים בלבד לסיום העונה, מונפלייה מקדימה כעת בשש נקודות את פריס סן ז'רמן, שחוזרת למירוץ ויכולה לצמק את הפער בראשות הטבלה לשלוש נקודות בלבד אם תנצח ברביעי את סנט אטיין בבית. זה היה אחד המשחקים הדרמטיים העונה בצרפת, בעיקר בגלל הסיום המרתק שקיבלנו.

מוליכת הליגה התייצבה למשחק עם רצף של חמישה ניצחונות בששת המשחקים האחרונים ואחרי הניצחון 0:1 בשישי האחרון על טולוז. קבוצתו של רנה ז'יראר זכתה בכדור עונשין מ-11 מטרים בדקה ה-42 אותו הבקיע יונס בלהאנדה. אלא שהיתרון החזיק מעמד שתי דקות בלבד אחרי שתומאס קאלנברג הדני קיבל כדור מצוין מהראש של סאבר חליפה ואיזן.

בסך הכל מונפלייה הייתה הרבה יותר מסוכנת מהיריבה שלה, אך אוויאן הצליחה להפוך את התוצאה בדקה ה-69 אחרי שקווין בריגו הבקיע מקרוב לאחר בישול של סדריק ברבוסה. ובכל זאת מונפלייה הצליחה לחזור אחרי ששש דקות לסיום אוליבייה ז'ירו קבע 2:2 דרמטי עם שער שהובקע מנבדל.

אלא שלא כאן הסתיימה הדרמה. עמוק בתוך תוספת הזמן מונפלייה קיבלה פנדל נוסף, מפוקפק למדי, כשרמי קאבלה ספק הופל ברחבה. עוד לפני שסולימאן קמארה ניגש לבעוט, החל להתפתח עימות בין שחקני שתי הקבוצות, כשיונס בלהאנדה וסדריק מונגונגו זכו לכרטיסים אדומים, ועם הירידה לספסל הם החליפו מהלומות, ועוד עשויים לספוג עונש כבד יותר. גם גרגורי לאקומב וסאבר חליפה שישבו על הספסל הורחקו. בהמשך קמארה בעט את הפנדל, אבל סטפן אנדרסון הדף מצוין והשאיר את התוצאה על 2:2 צודק לחלוטין.

בעקבות התיקו, אוויאן נותרת במקום התשיעי עם 46 נקודות, ובהחלט בדרך לקנח עונה מצוינת מבחינתה אחרי שרק בשנה שעברה היא עלתה מהליגה השנייה.

כדורגל צרפתי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully