וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: ליברפול הפסידה בבית לפולהאם 1:0

הלונדונים השיגו ניצחון חוץ בזכות שער עצמי של סקרטל (5), ליברפול ממשיכה לשקוע. אברטון וסטוק סיימו ב-1:1

בזמן שבאנגליה מתעסקים ביממה האחרונה בעיקר במינויו של רוי הודג'סון למאמן נבחרת אנגליה, התפנו הערב (שלישי) ארבע קבוצות למשחק השלמה מהמחזור ה-34, במטרה לנסות ולהיאבק על מיקום גבוה יותר לפני סיום העונה. ליברפול המדשדשת המשיכה לאכזב את אוהדיה, כשהפעם נחלה הפסד ביתי 1:0 לפולהאם. אברטון לא הצליחה לנצל זאת, וסיימה בתיקו 1:1 מאכזב עם סטוק.

ליברפול - פולהאם 1:0

המארחים עוד לא הספיקו להתאפס על עצמם, וכבר ראו את פולהאם חוגגת: בדקה החמישית יצאו האורחים מלונדון להתקפה, דמפסי מצא את ג'ון ארנה ריסה ששלח כדור רוחב מוצלח אל הרחבה, אלא שבמקום אחד משחקני פולהאם, הוא פגש דווקא את חזהו של סקרטל שדחק את הכדור לשערו שלו. ליברפול היתה קרובה מאוד להשוות בדקה ה-28, כששלבי ירה כדור שעבר את שווארצר, אבל למזלו של השוער האוסטרלי היה לו את האנגלנד על הקו כדי להרחיק, ואל חדרי ההלבשה ירדה פולהאם עם היתרון.

ליברפול המשיכה לא למצוא את עצמה גם במחצית השניה ולא הרבתה לסכן את שערם של המארחים. בדקה ה-70 ניסה קארול להגיע למצב בעיטה ברחבה אבל לא הצליח, וגם הניסיון של קאוט הלך החוצה. פולהאם היתה יכולה להכריע את המשחק בדקה ה-78 עם הזדמנות מצויינת של דמפסי, אבל זה סחט עצירה נהדרת מדוני, ועד לסיום הצליחו לשמור האורחים על היתרון, למורת רוחם של אוהדי ליברפול.

סטוק - אברטון 1:1

אברטון היתה זו שפתחה טוב יותר, והרבתה לסכן את שערו של בגוביץ', אך התקשתה מאוד למצוא את הרשת. בדקה ה-25 היו קרובים האורחים לעלות ליתרון, כשכדור שהורם אל הרחבה פגע בג'לביץ' שלא היה מוכן, וטס סנטימטרים ליד המשקוף והחוצה. דווקא כשהיה נדמה שהמצב יישאר על כנו עד למחצית, הגיעה הדקה ה-44 ואיתה הרגע האומלל של פיטר קראוץ', שניסה לנגוח את הכדור הרחק מהרחבה אבל במקום זאת הטעה את שוערו, כבש שער עצמי והוריד את אברטון ביתרון.

האורחים המשיכו להיות אקטיביים מאוד גם במחצית השניה, אבל דווקא סטוק היתה זו שהכתה, ועם המהלך של המשחק: בדקה ה-69 לקח קמרון ג'רום את הכדור מאזור החצי, דהר דרך שני מגינים של אברטון ועשה את דרכו כל הדרך אל הרחבה כדי להכניע את הווארד ולקבוע 1:1. המשחק המשיך להיות קצבי ומותח, וסטוק אף קיבלה הזדמנות אחרונה להכריע את המשחק בדקה ה-94, כשרוברט הות' שלח בעיטה חופשית מ-20 מטרים שפגעה באחד ממגיני אברטון ושינתה את הכיוון, אבל הווארד היה במקום.

הפרמיירליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully