וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשים: אס"א תל אביב זכתה בגביע המדינה

סילבי ז'אן (36) ושלי ישראל (41) הבקיעו ב-0:2 של האלופה על מכבי חדרה במושבה. מיכל רביץ: "יש לזה משמעות ענקית"

אחרי שזכתה לפני כשבוע באליפות המדינה בפעם השלישית ברציפות, קבוצת הנשים של אס"א תל אביב השלימה הערב (שלישי) דאבל וזכתה בגביע המדינה באיצטדיון המושבה בפתח תקוה. אס"א פגשה בגמר את מכבי חדרה וניצחה 0:2, מה שאיפשר דקות לאחר סיום המשחק לנעמי בלחסן הקפטנית להניף את הגביע.

סילבי ז'אן הוותיקה כבשה ראשונה לאחר טעות בהגנת חדרה וקבעה 0:1 לאלופה בדקה ה-36 ושלי ישראל עם בעיטה נהדרת מ-20 מטרים הכפילה חמש דקות לאחר מכן לקבוצה של אלון שרייר. במהלך מחצית המשחק התקיים טקס בו חילקו יושב ראש ההתאחדות אבי לוזון ומנכ"ל ההתאחדות אורי שילה גביעים לבנות סכנין שזכו בגביע המדינה לילדות.

המחצית השנייה הייתה שקולה וחדרה הייתה קרובה לכבוש אך פגשה את משקוף שערה של מירב שמיר. השחקניות של שרייר החזיקו בכדור ושמרו על רשת נקייה עד לסיום המשחק. מי שהעניקו את המדליות והגביע היו לוזון, שילה ואורלי פרומן, מנכ"לית משרד הספורט, יחד עם אורי שפר, יושב ראש מנהל הספורט. בסיום המשחק חגגו השחקניות עם גביע המדינה וצלחת האליפות.

לאחר המשחק סיפרה מיכל רביץ, אחת מכוכבות הניצחון: "זה לא היה פשוט. ידענו שחדרה היא קבוצה טובה שאוהבת להילחם. אני מפרגנת להם, אבל אנחנו עשינו את זה. יש לדאבל הזה משמעות ענקית מבחינתנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully