וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אנגליה: מואמבה עשוי להגיע למשחק מול טוטנהאם

מנג'ר בולטון אוון קויל הזמין את השחקן המחלים. רדנאפ: "משחק על כל הקופה". צ'לסי-ניוקאסל (21:45, ספ' 1 ו-HD)

אחרי משחק העונה שנערך אתמול בין מנצ'סטר סיטי למנצ'סטר יונייטד, שככל הנראה הכריע את גורל האליפות, יתקיימו עוד שני משחקים מחר (רביעי) באנגליה, כשצ'לסי תארח את ניוקאסל למפגש צמרת לוהט על המקום הרביעי, בעוד טוטנהאם שמחזיקה במקום שמוביל למוקדמות ליגת האלופות כרגע, תצא למשחק מול בולטון, שנאבקת על מקומה בפרמיירליג. מי שעשוי לערוך הופעה מרגשת במיוחד ביציעים הוא פבריס מואמבה, שחקנה של בולטון שהתמוטט לפני כחודש במשחק מול טוטנהאם.

צ'לסי - ניוקאסל (21:45)

איזה חודש עובר על צ'לסי: הקבוצה של רוברטו די מתאו עומדת להופיע בשני גמרים- גמר גביע האלופות וגמר הגביע האנגלי-, והיא עדיין נמצאת חזק במירוץ על המקום הרביעי באנגליה. לצורך השגת המשימה האחרונה, היא חייבת ניצחון ביתי, שלא רק יותיר אותה במאבק, אלא גם יוציא את יריבתה מחר ממנו. "אנחנו חייבים לנצח כל משחק", אמר מנג'ר הכחולים, רוברטו די מתאו.

"מצד שני, כל משחק הוא כזה. אנחנו חייבים לעשות את המיטב. ניוקסאל מגיעה בכושר טוב, וזה יהיה משחק קשה". על החלוץ המושמץ שלו, פרננדו טורס, שכבש שלושער במשחק האחרון אמר המנג'ר: "אני תמיד מרוצה ממנו. לי לא אכפת מי כובש, כי מה שחשוב זה הקבוצה, אבל לחלוץ שערים הם דבר חשוב לביטחון".

בניוקאסל עדיין מנסים להתאושש מהתבוסה המדהימה לוויגאן בשבת (4:0) שאיפשר לטוטנהאם לתפוס את מקומם במקום הרביעי. עתה נראה המקום הזה רחוק מאוד מהישג ידם, כשלאחר צ'לסי הם צפויים לפגוש את המוליכה החדשה, מנצ'סטר סיטי, ואז את אברטון המשתפרת. "אין ספק שליגת האלופות הסיחה את דעתנו", אמר המנג'ר, אלן פארדיו. "עכשיו אין ציפיות מאיתנו, אבל הגאווה שלנו נפגעה. בכנות, לא אכפת לי אם נפסיד את שלושת המשחקים האחרונים, אבל ההופעה שלנו חייבת להיות טובה יותר. אלו משחקים גדולים ואנחנו צריכים לשחק טוב, במיוחד מול האוהדים שלנו".

בולטון - טוטנהאם (22:00)

עם כל הכבוד למשחק החשוב מאוד, בטוטנהאם מדברים ב-24 השעות האחרונות בעיקר על כך שמנג'ר הקבוצה, הארי הרדנאפ, שהיה מועמד בכיר לתפקיד מנג'ר הנבחרת המקומית, לא קיבל לבסוף את המשרה, ונאלץ לראות את רוי הודג'סון מקבל את המינוי. בקבוצה הלונדונית מקווים שבכך היסחי הדעת ייפסקו, וכי השחקנים יצליחו להשיג את הניצחון הקריטי מול יריבתם שנאבקת על חייה בפרמיירליג, בכדי לשמור על המקום הרביעי.

"אנחנו משחקים על כל הקופה", אמר רדנאפ לקראת המשחק. "יש לנו שני משחקי חוץ, ואני לא רואה את צ'לסי מפסידה כרגע. הם נראים חזקים מאוד, לא משנה מי היריבה. אנחנו פשוט צריכים לשחק טוב ולקחת את הנקודות, כי אי אפשר לדעת מה יקרה. מי היה יכול להמר שוויגאן ישיגו נקודות כמו שהם משיגים? פשוט אי אפשר לצפות תוצאות של משחקי כדורגל".

בבולטון מודעים לכך שזהו משחק קריטי במיוחד עבורם, כשהפסד יותיר אותם מתחת לקו האדום. סיבה נוספת להילחם מול טוטנהאם עשויה להימצא ביציע: המנג'ר, אוון קויל, שלח מסר לשחקן שלו, פבריס מואמבה במטרה שזה יעשה את הופעתו הראשונה באיצטדיון מאז שהתמוטט בחודש שעבר בעקבות אירוע לב, כשקבוצתו שיחקה מול אותה טוטנהאם. "תמיד אמרנו שנשמח אם פבריס יהיה בריא מספיק כדי להגיע למשחק", אמר קויל, "אבל אנחנו צריכים לזכור שאחרי כל מה שהוא עבר, זה חייב להיות הדבר הנכון רפוטית מבחינתו ומבחינת משפחתו.

עם זאת, זוהי הזמנה פתוחה, והמשחק מול טוטנהאם הוא הזדמנות נהדרת. זה ייתן לכולם לראות כמה הוא בריא, וזה ייתן לו אפשרות להודות לאוהדים משני המחנות שפשוט היו נהדרים באותו לילה שהוא התמוטט, ולשחקני טוטנהאם שדאגו לו מאוד לאחר האירוע".

רוי הודג'סון מונה למנג'ר נבחרת אנגליה

הפרמיירליג בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully