וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שגרירים: ליאור רפאלוב חזר מפציעה, ברוז' ניצחה

הקשר הישראלי שב אחרי שלושה שבועות ועזר לקבוצתו לנצח בפלייאוף העליון 0:2 את ליאז', בה שיחק רמי גרשון 90 דקות

קלאב ברוז' וליאור רפאלוב כנראה כבר לא יזכו העונה באליפות בלגיה, אבל היום (שלישי) הם שמרו על סיכוי כלשהו לעשות זאת ובנוסף עשו צעד גדול לעבר המקום השני, שמוביל בסיום העונה למוקדמות ליגת האלופות, לאחר שניצחו בבית 0:2 את סנטדרד ליאז'.

כשנותרו לה שלושה משחקים לסיום העונה, ברוז' נמצאת מרחק ארבע נקודות מהמוליכה אנדרלכט, לה גם יש משחק חסר. בעקבות הניצחון, היא פתחה פער של ארבע נקודות מגנט שבמקום השלישי ותפגוש הערב את אנדרלכט להשלמת אותו משחק, שכל תוצאה בו תשרת בצורה זו או אחרת את האינטרסים של ברוז'.

כזכור, לפני שבועיים וחצי נפצע רפאלוב בניצחון של ברוז' על גנט ובקבוצה אף חששו כי הוא גמר את העונה. ברוז' הפסידה את שני המשחקים בלעדיו, אולם היום הוא שב להרכב ואיתו הקבוצה כבר הצליחה לנצח. הקשר הישראלי העביר משחק די רגוע ובדקה ה-52 אף ראה את הצהוב אחרי עבירה על סבסטיאן פוקונולי. הוא הוחלף בדקה ה-69 וראה את ברוז' מבקיעה פעמיים בזכות ויקטור ואסקס בדקה השישית וניקי זימלינג בדקה ה-71.

בשורות ליאז', שניצחה רק פעם אחת בשבעת משחקיה בפלייאוף העליון עד כה, שיחק רמי גרשון 90 דקות, בעוד שמאור בוזגלו המתאושש מפציעה ארוכה, לא שותף.

לעמוד השגרירים בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully