וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גלבוע/גליל: כריס תומאס ביקש לעזוב את הקבוצה

1.5.2012 / 13:59

הרכז האמריקאי נפגע כשהבין שוויליאם האצ'ר מועדף על פניו בסגל לקראת אשדוד, וביקש לחזור מיד לארצות הברית

כריס תומאס, רכזה האמריקאי של גלבוע/גליל, ביקש הבוקר (שלישי) מראשי הקבוצה לעזוב את המועדון באופן מיידי ולחזור לארצות הברית. תומאס נפגע מאוד כשקיבל אמש, מספר שעות לפני משחק ההפסד 77:72 למכבי אשדוד, את ההודעה שוויליאם האצ'ר, שהובא לקבוצה לאחרונה, יירשם במקומו בסגל. תומאס שחשב שהוא הולך להתלבש למשחק, לאחר שכבר לא נרשם בניצחון על מכבי ראשון לציון לפני שבועיים, נעלב והגיע לאולם בגן נר רק לקראת סיום הרבע הראשון.

בגלבוע/גליל טרם קיבלו החלטה רשמית האם להענות לדרישתו של תומאס, אך בסביבת המועדון טוענים שבשל הרצון לא לעמוד בדרכו הם צפויים לשחררו. מקורביו של תומאס טוענים כי השחקן נפגע מאוד מההתנהלות של הצוות המקצועי של הקבוצה, וכי הוא היה זה שייצב את המערכת בתחילת העונה כשהקבוצה לא שיחקה טוב.

תומאס (29, 1.86) הגיע כאמור לגלבוע/גליל לאחר פתיחת העונה, ותפס את מקומו של צ'ייסון אלן ששוחרר לבסוף. בזכות דרכונו הפולני הוא לא נחשב לזר בליגה הבלקנית, מה שהיה יתרון גדול לקבוצה במאבקים בליגה זאת. לקראת סוף העונה פג תוקפו של הדרכון הפולני של תומאס, והוא לא יכל לשחק יותר במפעל זה. בליגת העל הוא שותף ל-19 משחקים ורשם 8.3 נקודות, 3.6 ריבאונדים ו-4.8 אסיסטים, כשהוא מדורג רביעי בליגה בקטגוריה זאת.

ליגת העל בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully