וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלו: "צריך לקחת את הכל בחשבון, ולקבל את ההחלטה"

1.5.2012 / 12:03

דייויד בלו התרגש ממחוות האוהדים שקראו לו להישאר, והבטיח לתת תשובה בקרוב. ליאור אליהו: "סיימנו את זה כמו שצריך"

אחרי אינספור משחקים וטיסות, שחקני מכבי תל אביב יכלו להרשות לעצמם סוף סוף להתרווח ולחגוג אל תוך הלילה את התואר של הליגה האדריאטית. החגיגות התחילו עם זריקת קרח בחדר ההלבשה כשהמנהל גור שלף לקח חלק פעיל, ונמשכו בצורה מאופקת יחסית במסעדת 206 כשחלק מחברי ההנהלה לא הגיעו וכמאה אוהדים שהגיעו למקום חיכו לשחקנים מחוץ למסעדה והעבירו את הזמן בירי זיקוקים לאוויר. בסופו של דבר שחקני מכבי תל אביב, בהרכב כמעט מלא, יצאו להודות לאוהדים, שכמה מהם נשאו את דייויד בלו על הכתפיים ופצחו בשירה "דייויד בלו תישאר". ריצ'רד הנדריקס תופף במקביל, כשדווין סמית, טל בורשטיין וליאור אליהו רקדו עם האוהדים.

ליאור אליהו נשמע מרוצה מהשגת התואר ואמר: "זו היתה עונה מאוד מאוד ארוכה, היו הרבה טיסות בחו"ל והרבה משחקים אבל סיימנו את זה כפי שצריך. עכשיו ננוח קצת מבחינת כמות המשחקים ותהיה רגיעה". על הניצחונות הקלילים שהשיגה הקבוצה הוסיף אליהו: "שיחקנו מול קבוצות טובות, למרות ההפרש שהצגנו מולן. הן לא מהטופ של היורוליג, אך עדיין, קבוצות טובות. שיחקנו אינטנסיבי וחזק ומההתחלה ואני שמח שניצחנו".

יוגב אוחיון הוסיף: "קודם כל זו היתה זכייה ראשונה שלי כאן, זו באמת הרגשה נפלאה. האם נזכה בעונה הבאה גם באדריאטית? את האמת זה לא תלוי בנו כל כך, אם זה יהיה אז נעשה הכל שכן, מהזכייה אשמח, מהטיסות לא כל כך. היתה שנה עמוסת נסיעות, טיסות, למרות שזה גם תרם לנו. היו לנו הרבה חוויות, הרבה רגעים נעימים, פחות נעימים, אך זה חיזק אותנו ותרם למרקם הקבוצתי, ואני חושב שעשינו את המקסימום בליגה האדריאטית". על הניצחון הגמר אמר אוחיון: "הגענו חדים מההתחלה, וזה השפיע מהרבע הראשון על כל המשחק, כשהובלנו לכל אורכו".

דייויד בלו התייחס לקריאות האוהדים שיישאר: "זו היתה הרגשה נהדרת, אני מרגיש הרבה כבוד והערכה אליהם על מה שהם עושים. אני אוהב לשחק עבור האוהדים כאן ועבור העיר, אני רוצה להודות לכל האוהדים. בסופו של דבר אני צריך לחשוב על הדברים, אלו החיים שלי, התחביב שלי והרבה יותר מרק כדורסל, אני צריך לקחת את הכל בחשבון כשאקבל את ההחלטה. אני רק צריך לחשוב".

אז מה קורה בעונה הבאה?

לא ברור כיצד ייראה הסגל של מכבי תל אביב בעונה הבאה, אולם לא מעט שחקנים צפויים לעזוב את הקבוצה. עם קית' לנגפורד קיימים פערים משמעותיים במו"מ, כשבכירים במועדון טוענים ש"בסכומים שהוא ייבקש הוא לא יישאר". פפאלוקאס צפוי לעזוב אף הוא, למרות שבמכבי רוצים את דיווין סמית', ומסתמן כי יישאר בעונה הבאה יש מספר גורמים שסבורים שניתן אולי להביא שהביא שחקן אחר שיעלה פחות מעלותו של סמית' - כחצי מיליון דולר בעונה הבאה. גורם במכבי אף סיפר כי גיורגי שרמדיני, שעל מועמדותו פורסם בלעדית בוואלה! ספורט, "סגור כמעט לגמרי" במכבי תל אביב. ההנהלה הגישה לשחקן הצעה לחוזה ארוך טווח, וגורמים אף טוענים כי השחקן חתם כבר על חוזה לעונה הבאה.

בקבוצה ממשיכים לבדוק במקביל את מועמדותם של מספר שחקנים נוספים, ביניהם מייק באטיסט ואלכס מאריץ', שעל מועמדותם פורסם בוואלה! ספורט. גם בו מקאלב ודרווין קיצ'ן סומנו על ידי הצהובים כמועמדים, כשבתקשורת האיטלקית העלו את שמו של ארון ג'קסון, רכז בילבאו, כמועמד נוסף לחזק את האלופה הישראלית בעונה הבאה.

מכבי תל אביב ניצחה את צדביטה וזכתה בליגה האדריאטית

דיוויד בלאט: "מה שהולך קשה רק נגמר מתוק יותר"

כדורסל אירופי בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully