וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ערוץ 9 ישדר את גמר הליגה האירופית

הערוץ ששידר את משחקיהן של הקבוצות הישראליות במפעל, ישדר גם את הקרב על התואר בין אתלטיקו מדריד לבילבאו

לאחר שידור משחקיהן של הקבוצות הישראליות בליגה האירופית, יישדר ערוץ 9 גם את משחק הגמר של המפעל בו יתמודדו אתלטיקו מדריד ואתלטיק בילבאו על התואר. המשחק ישודר ביום רביעי, ה-9 למאי החל מהשעה 20:45.
את המשדר יעבירו מאיר איינשטיין והפרשן זאביק זלצר, כאשר המעבר בין השפות יתאפשר לבחירת הצופה באמצעות טכנולוגיית חברות הכבלים והלווין.

על פי מחקר חיצוני שערך הערוץ בקרב הצופים במהלך שידורי הליגה האירופית בחודש אוקטובר, עולה כי שמונה מתוך עשרה צופי הכדורגל בערוץ אינם דוברי רוסית וכי 81.5% מהצופים הינם גברים.

כזכור, בחודש ספטמבר הודיע ערוץ 9 על רכישת זכויות השידור של עשרה משחקים בליגה האירופית מהזכיינית צ'רלטון. יש לציין כי שידורי הספורט הביאו לעלייה באחוזי הצפייה בקרב משקי בית יהודיים ונאמדו בממוצע של 6 אחוזים, כאשר משחק גמר גביע הליגה הספרדית, בו התמודדו קבוצות ברצלונה וריאל מדריד שבר את שיאי הצפייה של הערוץ מיום הקמתו והביא ל – 10.5 אחוזי צפייה.

בנוסף, בשבוע האחרון של חודש מאי הערוץ ישדר שלושה משחקי הכנות לאליפות אירופה של קבוצות נבחרות בהם איטליה, רוסיה וצרפת.

לאוניד בלחמן, מנכ"ל ערוץ 9, מסר: "אנו גאים לשדר את אחד מאירועי הספורט הגדולים והחשובים בכדורגל האירופי. משדר הספורט הנוכחי יפתח בעצם את רצף שידורי הספורט של הערוץ בקיץ עם שידור משחקי אליפות אירופה שיפתחו בחודש יוני הקרוב. אנו מזמינים את קהל אוהדי הכדורגל בישראל לצפות וליהנות ממשדר איכותי ברמה הגבוהה ביותר".

הליגה האירופית בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully