וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רייג'ון רונדו הושעה ממשחק אחד

הרכז של בוסטון הורחק לאחר שפגע בשופט במשחק 1 מול אטלנטה ויראה את המשחק הבא מהיציע. סיילאס פוטר משארלוט

החטא ועונשו. רייג'ון רונדו הורחק לקראת סיום משחק 1 בהפסד של בוסטון לאטלנטה והלילה (בין שני לשלישי) הוא נענש בהשעייה ממשחק נוסף ויחמיץ את משחק מספר 2 בסדרה, שיתקיים מחר. כזכור, רונדו ספק נתקע בכוונה ספק לא בשופט המשחק מארק דייויס, כשנותרו 41 שניות לסיום, זאת לאחר שהוא לא היה מרוצה משריקות מסוימות. הדבר עלה לו מיד באותו רגע בעבירה טכנית שנייה והרחקה מהמשחק וכעת כאמור, העונש הוחמר.

זה לא היה המקרה הראשון בו רונדו הסתבך עם שופטי הליגה, לאחר שבפברואר הוא הושעה לשני משחקים בשל השלכת כדור על שופט. יחד עם זאת, בבוסטון חששו מעונה כבד אף יותר, בעיקר לאור ההשעייה לשבעה משחקים שספג מטה וורלד פיס מהלייקרס לאחר שחבט בג'יימס הארדן מאוקלהומה סיטי במשחק ביניהם.

דייויד סטרן אמר: "יש לנו חוק ברור. אלא אם מישהו מפיל אותך, אתה לא יכול לגעת בשופט". מאמנו של רונדו, דוק ריברס, הגיב: "כמובן שמבחינה ספורטיבית, אנחנו מאוכזבים מהחלטת הליגה. הוא חלק גדול מההצלחה שלנו. אנחנו מקבלים את העונש ונשתמש בו כחלק מתהליך הלמידה של השחקנים שלנו".

בנושא אחר, פול סיילאס הוא מאמן ותיק ומוערך ברחבי ה-NBA, אבל העונה הוא מצא את עצמו בסיטואציה קשה שהסתיימה באכזבה היסטורית. שארלוט של סיילאס העמידה מאזן עגום של 59:7, ששבר שיא שלילי של אחוזי ניצחונות עם 10.6%, ושילם על כך הערב, כשקיבל הודעת פיטורים.

סיילאס בן ה-68, שמונה למאמן הזמני של הקבוצה בדצמבר 2010 ונשאר בתפקיד במשך שנה וחצי, ראה את שחקניו הצעירים מפסידים בשרשרת, כולל רצף של 23 הפסדים בסיום העונה, ולא הצליח לעצור את הסחף.

"אני רוצה להודות לפול על כל מה שהוא עשה עבור הקבוצה הזו תחת הנסיבות המיוחדות", אמר רוד היגינס, הג'נרל מנג'ר של הבובקאטס. "ניסיון הכדורסל שלו כשחקן וכמאמן מדבר בזכות עצמו, זכינו ליהנות מהאיכויות שלו ואנחנו מקווים שהוא ימשיך לתרום לנו בעתיד".

אזור ה-NBA בוואלה! ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully