וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאומית: מכבי באר יעקב עלתה לגמר, לב השרון ירדה

יועד בית יוסף קלע 36 נק' וסחף את באר יעקב ל-103:109 ביבנה ו-0:2 בסדרה. לב השרון בארצית אחרי הפסד לכפר סבא

הליגה הלאומית בכדורסל מתקרבת לנקודת הסיום, וההכרעות נופלות בזו אחר זו - בצמרת ובתחתית. מכבי באר יעקב השלימה הערב (שני) ניצחון 0:2 בסדרת חצי הגמר על אליצור יבנה, כשגברה על יריבתה בחוץ 103:109. כעת מחכה באר יעקב לדעת מול מי היא תתמודד בגמר, כשבסדרה המקבילה הפועל תל אביב ועירוני נס ציונה נמצאות במצב של 1:1. בתחתית, הפועל לב השרון נשרה לליגה הארצית, לאחר שהפסידה 90:77 להפועל כפר סבא, בעוד הפועל יקנעם/מגידו ניצחה 74:75 את עירוני נהריה נטולת הזרים. קרית גת וקרית ביאליק עלו ללאומית.

אליצור יבנה - מכבי באר יעקב 109:103

הקבוצה שסיימה שנייה את העונה הסדירה, השלימה ניצחון חלק על המדורגת שלישית, שהתקשה לתפקד עם זר אחד בלבד. יבנה דווקא הוליכה במחצית 41:44, אך רבע שלישי מצוין מבחינה התקפית של באר יעקב הוביל למהפך, ממנו המארחת לא הצליחה לחזור. יבנה הצליחה אמנם לשמור את נייט מילר על 11 נקודות בלבד, אבל שוב לא מצאה פתרון ליועד בית יוסף, שצלף מכל טוווח (כולל חמש שלשות) וסיים עם 36. ג'רמיין הול עזר לו עם 22 וגם דרו האוזמן היה טוב עם 17 משלו. מנגד, יבנה קיבלה 26 נקודות מפתיעות מאייל אנגל, שיצר שלישייה אפקטיבית עם בריאן ליאנג (33 ו-7 ריבאונדים) ואלעד הופמן (22 ו-8 ריבאונדים) אבל זה לא הספיק לקבוצה של נתי כהן, שמסיימת את העונה עם הדחה נוספת בחצי הגמר.

הפועל כפר סבא/כוכב יאיר - הפועל לב השרון 77:90

המארחים עשו את העבודה ושלחו את השכנה לליגה הארצית. כפר סבא נהנתה מהגנה מצוינת ברבע האחרון ומשחק טוב של אריק מקאלום (23 נקודות ו-9 ריבאונדים) ואיתן רוטנברג (19) כדי לברוח בסיום אחרי שלושה רבעים צמודים ולסגור את העניין בתחתית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully