וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סטנדרד ליאז' הגישה הצעה על מאור מליקסון

הקשר שכבש את שער הניצחון עבור ויסלה בדרבי, עשוי לעבור לבלגים שהציעו חצי מיליון יורו לעונה. דודו דהאן: "זה מחמיא"

הקבוצה הבלגית סטנדרד ליאז' הגישה הצעה רשמית על קשר ויסלה קרקוב ונבחרת ישראל, מאור מליקסון. מדובר בהצעה בגובה 1.2 מיליון יורו, כשהשחקן עצמו קיבל הצעה לחתום על חוזה ארוך טווח, המוערך בכחצי מיליון יורו לעונה. סוכנו של השחקן, דודו דהאן, אישר את הידיעה ומסר בתגובה: "אני מאשר שקיבלנו את ההצעה מליאז'. זה מחמיא, אך לא נקבל החלטה סופית לפני הנבחרת". בחודש הקרוב יצטרף מליקסון לסגל נבחרת ישראל, שתצא למחנה אימונים באוסטריה וגרמניה, שם תקיים משחקי ידידות מול נבחרות צ'כיה וגרמניה.

ליאז', אגב, הדיחה את קרקוב בשלב הנוקאאוט הראשון של הליגה האירופית, שם אנשיה ראו את מליקסון מקרוב. בליאז' משחקים כיום שני ישראלים אחרים, מאור בוזגלו שמחזיק בחוזה לעונה הבאה ורמי גרשון שמחזיק בחוזה לשנתיים נוספות בקבוצה. ליאז', יש לציין, נאבקת בימים אלה על אחד הכרטיסים למפעלים האירופים במסגרת הליגה הבלגית.

מליקסון כבש הערב (שני) את שער הבכורה שלו העונה בליגה הפולנית, כשהעלה את ויסלה קרקוב ליתרון בכדור חופשי בדקה ה-29 בדרבי מול קרקוביה, לרשתה כבש את שער האליפות בעונה שעברה. ויסלה ניצחה 0:1 הודות לביצוע של מליקסון, שהיה מהטובים על המגרש והוחלף בדקה ה-89, אחרי ששלח את היריבה רשמית לליגה השנייה. דודו ביטון ישב על הספסל ולא שותף.

הקשר בן ה-27 הגיע בחודש ינואר 2011 לקרקוב, והוביל אותה לאליפות עם ארבעה שערים. הוא נבחר לתגלית העונה בפולין ובתחילת העונה הנוכחית הוא גילה יכולת מצוינת, כשוויסלה הייתה רחוקה שתי דקות מהעלייה לשלב הבתים של ליגת האלופות, אך הפסידה לאפואל ניקוסיה. מאוחר יותר סבל השחקן מפציעה בכף הרגל, שגרמה לו להיעדר כשלושה חודשים. בסך הכל רשם העונה 16 הופעות ליגה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully